news/content
نسخه قابل چاپ
1378/05/24

انتصاب چند تن از اعضای ستاد کل نیروهای مسلح

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا طی احکام جداگانه‌ای، آقایان سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید، امیر سرتیپ حسین حسنی سعدی و امیر سرتیپ بهروز سلیمانجاه را به ترتیب به سمتهای جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح و معاون اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح منصوب فرمودند.
متن احکام فرمانده معظم کل قوا به شرح زیر می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم‌
سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید
بنا به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، جنابعالی را که دارای سوابق ممتد انقلابی و تجارب عملی در صحنه‌های دفاع مقدس و مسؤولیتهای نظامی می‌باشید، به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم.
توفیق شما را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سید علی خامنه‌ای‌
 24 مرداد 78
بسم الله الرحمن الرحیم‌
امیر سرتیپ حسین حسنی سعدی‌
بنا به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و نظر به سوابق و تعهدی که از شما در میدانهای دفاع مقدس و مشاغل نظامی دیده شده‌است، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم.
توفیق شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سید علی خامنه‌ای‌
 24 مرداد 78
بسم الله الرحمن الرحیم‌
امیر سرتیپ بهروز سلیمانجاه‌
بنا به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و با توجه به سوابق ممتد در کارهای رزمی و تجارب مفیدی که در طول خدمت کسب نموده‌اید، شما را به عنوان معاون اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم.
توفیق شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سید علی خامنه‌ای‌
 24 مرداد 78

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی