news/content
نسخه قابل چاپ
1376/12/20

انتصاب سردار سرتیپ پاسدار حجازی به سمت فرماندهی نیروی مقاومت بسیج سپاه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا طی حکمی سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی را به سمت فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب فرمودند.
متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم‌
سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی‌
بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شما را که دارای تجارب ارزنده در مسؤولیتهای مختلف سپاه و بسیج می‌باشید، به سمت فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم.
مسؤولیت خطیر آن نیرو برای تحقق ارتش بیست میلیونی و سازماندهی نیروهای فعال و کارآمد داوطلب بخصوص جوانان و نوجوانان عزیز و اشاعه فرهنگ بسیجی که نشأت گرفته از روحیه ایمان و ایثار توأم با تلاش انقلابی عزیزان بسیجی می‌باشد، ایجاب می‌کند که تمام همت و توان خود را در این راه بکار ببرید و از امکانات موجود حداکثر بهره‌برداری لازم در جهت اجرای مأموریتهای مصوب به عمل آورید.
از زحمات و تلاشهای مخلصانه سردار علیرضا افشار در مدت تصدی آن مسؤولیت قدردانی می‌کنم و امید است از نیروی با ارزش ایشان استفاده شایسته به عمل آید.
توفیق همگان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سید علی خامنه‌ای‌
 20 اسفند 76

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی