news/content
نسخه قابل چاپ
1376/08/07

انتصاب سردار سرتیپ پاسدار محمد‌باقر قالیباف به سمت فرماندهی نیروی هوایی سپاه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا طی حکمی سردار سرتیپ پاسدار محمد‌باقر قالیباف را به سمت فرماندهی نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب فرمودند. متن حکم فرمانده کل قوا به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم‌
سردار سرتیپ پاسدار محمد‌باقر قالیباف‌
بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نظر به سوابق ارزنده و تجارب عملی در مسئولیتهای مختلف که در دوران خدمت خود در سپاه پاسداران کسب نموده‌اید، شما را به فرماندهی نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌نمایم.
انتظار می‌رود این نیرو را که از بدو تشکیل آن تا کنون گامهای مؤثری در جهت بالا بردن توان عملیاتی و تربیت افراد مورد نیاز در آن برداشته شده است، با بهره‌گیری از امکانات موجود به رشد و تعالی مطلوب آن، در جهت اجرای مأموریتهای محول، برسانید.
لازم می‌دانم از خدمات و تلاشهای فراوان سردار سرتیپ محمد‌حسین جلالی در زمان تصدی این مسؤولیت قدردانی و تشکر نمایم و شایسته می‌دانم از تجربه و کارایی ایشان در نیروهای مسلح استفاده شود.
توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سید علی خامنه‌ای‌
76/8/7

فرمانده معظم کل قوا همچنین طی حکمی، بنا به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار محمد‌حسین جلالی را به سمت معاون لجستیک و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح منصوب فرمودند.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی