news/content
نسخه قابل چاپ
1372/12/16

انتصاب ریاست‌ سازمان‌ حفاظت‌ و اطلاعات‌ سپاه

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ی‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ و فرمانده‌ کل‌ قوا، طی‌ حکمی‌ برادر پاسدار آقای‌ مرتضی‌ رضایی‌ را به‌ درجه‌ سرتیپی‌ مفتخر و وی‌ را به‌ سمت‌ ریاست‌ سازمان‌ حفاظت‌ و اطلاعات‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌ منصوب‌ فرمودند:
متن‌ حکم‌ فرمانده‌ کل‌ قوا به‌ این‌ شرح‌ است‌:
بسم‌الله‌ الرحمن‌الرحیم‌
برادر پاسدار آقای‌ مرتضی‌ رضائی‌
بنا به‌ پیشنهاد فرمانده‌ کل‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌ و با اعتماد به‌ ایمان‌ و تعهد و شایستگی‌ و سوابق‌ ارجمند شما در جبهه‌های‌ دفاع‌ مقدس‌ و تجارب‌ با ارزشی‌ که‌ در مسئولیتهای‌ گوناگون‌ نظامی‌ در سپاه‌ بدست‌ آورده‌اید، شما را به‌ درجه‌ سرتیپی‌ مفتخر و به‌ ریاست‌ سازمان‌ حفاظت‌ اطلاعات‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌ منصوب‌ می‌کنم‌.
وظیفه‌ جنابعالی‌ آنست‌ که‌ با بهره‌گیری‌ از نیروهای‌ متعهد و شایسته‌ و بر طبق‌ اساسنامه‌ مصوب‌ آن‌ سازمان‌ و تدابیر ابلاغی‌ کار حفاظت‌ سپاه‌ را با دقت‌ و پیگیری‌ و احاطه‌‌ایی‌ که‌ این‌ کار بزرگ‌ می‌طلبد، به‌ پیش‌ ببرید. با توجه‌ به‌ نقش‌ مهم‌ و حساس‌ این‌ سازمان‌ در حفظ سلامت‌ و قداست‌ سپاه‌، فرماندهان‌ و مسئولان‌ محترم‌ سپاه‌، موظف‌ به‌ کمال‌ همکاری‌ با جنابعالی‌ می‌باشند و کارکنان‌ پرتلاش‌ و با اخلاص‌ سازمان‌ حفاظت‌ نیز باید حضور شما را در رأس‌ آن‌ سازمان‌ مغتنم‌ شمرده‌ بر تلاش‌ و همکاری‌ بیفزایند. گزارش‌ پیشرفت‌ کارها و امور محوله‌ را به‌ طور مرتب‌ به‌ اینجانب‌ ارائه‌ نمائید.
امید است‌ در این‌ مسئولیت‌ حساس‌ با حفظ هماهنگی‌ با دفتر عمومی‌ حفاظت‌ اطلاعات‌ فرماندهی‌ کل‌ قوا، منشاء خدمات‌ برجسته‌ گردید. لازم‌ می‌دانم‌ از زحمات‌ و خدمات‌ بیدریغ‌ و ارزشمند جناب‌ حجت‌الاسلام‌ آقای‌ سعیدی‌ در دوران‌ مسئولیت‌ آن‌ سازمان‌ صمیمانه‌ تشکر کنم‌ و برای‌ ایشان‌ جهت‌ خدمت‌ در سنگر جدید آرزوی‌ توفیق‌ می‌نمایم‌.
سیدعلی‌ خامنه‌ای‌
16 اسفند 72

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی