others/special
تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پنجره‌هاى تشنه»

در آستانه اربعین حسینی رونمایی شد:

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پنجره‌هاى تشنه»

در آستانه‌ی اربعین حسینی و همزمان با حضور میلیونی عاشقان ثارالله در راهپیمایی عظیم اربعین، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام از تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «پنجره‌های تشنه» رونمایی شد.
پنجره‌های تشنه

|نماهنگ|

پنجره‌های تشنه

نماهنگی مشتمل بر تصاویر و فیلم‌هایی از استقبال مردم کشور از کاروان انتقال ضریح جدید حضرت امام حسین علیه‌السلام از قم به کربلا و تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب روزنوشت این کاروان.
گزارشی از برنامه رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پنجره‌های تشنه»

در کربلای معلی برگزار شد:

گزارشی از برنامه رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر ک...

در این برنامه که به صورت زنده از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، از تقریظ رهبر انقلاب در حضور یکی از مسئولان موسسه انقلاب اسلامی و نویسنده کتاب رونمایی شد.
یک کار خوب در قالب یک «کاروان موفق»

گفت‌وگوبانویسنده کتاب پنجره‌های تشنه

یک کار خوب در قالب یک «کاروان موفق»

آقا گفتند: «من این کتاب شما را خواندم، الحمدلله کتاب خوبی شده است.» من که مقداری هول شده بودم گفتم: «به زحمت افتادید.» فرمودند که: «کتاب خواندن زحمت نیست.» آن‌جا اشاره‌ای هم کردند که بر این کتاب تقریظی نوشته‌اند.
معرفی کتاب «پنجره‌های تشنه»

بفرمایید کربلا!

معرفی کتاب «پنجره‌های تشنه»

ماجرا از یک روز پاییزی در سال ۱۳۹۱ آغاز ‌شد. آنجا که رضا امیرخانی با مهدی قزلی تماس ‌گرفت و از او ‌خواست با مسئولین کاروانی که قرار است ضریح امام حسین علیه‌السلام را از قم به کربلا ببرد تماس بگیرد. تماس گرفتن و قرار ملاقات گذاشتن همان و با کاروان حسینی برای ثبت رخدادها رفتن هم همان.
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی