others/special
توصیه حضرت آیت‌الله مجتبی تهرانی به زوج‌های جوان

توصیه حضرت آیت‌الله مجتبی تهرانی به زوج‌های جوان

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به‌مناسبت سالگرد رحلت آیت‌الله مجتبی تهرانی، فیلم توصیه‌های آن عالِم عامل، به یک زوج جوان پس از قرائت خطبه عقد ازدواج را منتشر می‌کند.
اولین سخنرانی آیت‌الله مجتبی تهرانی پس از رحلت امام خمینی

انتشار به مناسبت سالگرد ارتحال؛

اولین سخنرانی آیت‌الله مجتبی تهرانی پس از رحلت اما...

حضرت آیت‌الله حاج‌آقا مجتبی تهرانی ۱۰ روز پس از رحلت حضرت امام خمینی در یک سخنرانی در تاریخ ۶۸/۳/۲۴ در پایان بحث پیرامون شکر به مسأله رحلت حضرت امام خمینی و مسأله‌ی ولایت فقیه اشاره کردند که گزیده‌ای از این سخنرانی به مناسبت سالروز ارتحال آیت‌الله تهرانی برای اولین بار منتشر می‌شود.
تصاویری دیده‌نشده از آیت‌الله مجتبی تهرانی

تصاویری دیده‌نشده از آیت‌الله مجتبی تهرانی


بخش تاریخ (درس و عبرت) پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به‌مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت عالمِ ربّانی، آیت‌الله مجتبی تهرانی مجموعه‌ای از تصاویر آن معلم اخلاق را منتشر می‌کند.
معرفی کتاب‌های اخلاقی آیت‌الله مجتبی تهرانی

معرفی کتاب‌های اهداشده از سوی رهبر انقلاب به کتابخانه مسجد ابوذر تهران (۲)؛

معرفی کتاب‌های اخلاقی آیت‌الله مجتبی تهرانی

در میان کتاب‌های اهدایی رهبر انقلاب به کتابخانه‌ی مسجد ابوذر تهران، مجموعه کتاب‌های اخلاقی آیت‌الله مجتبی تهرانی جای گرفته است. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت سالروز رحلت این عالِم عامل، به معرفی این کتب اهدایی می‌پردازد.
مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله تهرانی در حسینیه امام خمینی

با حضور رهبر انقلاب، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله تهرانی در حسینیه امام...

مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم ربانی و معلم اخلاق، حضرت آیت‌الله حاج‌آقا مجتبی تهرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور ایشان، صبح امروز (جمعه ۱۳۹۱/۱۰/۱۵) در حسینیه‌ی امام خمینی ...
اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله مجتبی تهرانی به امامت رهبر انقلاب

اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله مجتبی تهرانی به امامت ...


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) مصادف با اربعین حسینی، در مراسم تشییع آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی حضور یافتند و بر پیکر این عالم ربانی و معلم اخلاق نماز اقامه کردند.
پیام تسلیت در پی رحلت آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی

پیام تسلیت در پی رحلت آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهران...

در پی ارتحال آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی، رهبر انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی درگذشت این عالِم عامِل ربانی و معلم اخلاق را ضایعه‌ای برای حوزه‌ی علمیه و روحانیت و جامعه‌ی مذهبی تهران خواندند و این مصیبت را به بازماندگان بیت شریف ایشان تسلیت گفتند.
عیادت رهبر انقلاب از آیت‌الله مجتبی تهرانی در منزل ایشان

نماهنگ

عیادت رهبر انقلاب از آیت‌الله مجتبی تهرانی در منزل...


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، در ایام بیماری آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در سال ۹۱، با حضور در منزل ایشان به عیادت از این عالمِ ربّانی و معلم اخلاق پرداختند. به مناسبت رحلت این عالِم برجسته‌ و استاد اخلاق، بخش‌هایی از فیلم این دیدار منتشر می‌شود.
عیادت نماینده رهبر انقلاب از حضرت آیت‌الله مجتبی تهرانی

عیادت نماینده رهبر انقلاب از حضرت آیت‌الله مجتبی ت...


در پی کسالت حضرت آیت‌الله مجتبی تهرانی و بستری شدن در یکی از بیمارستان‌های تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی محلاتی، به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی، صبح امروز (یکشنبه) از ایشان عیادت کرد.
فتنه از دیدگاه حضرت آیت‌الله العظمی مجتبی تهرانی

گفتار | بخش اول

فتنه از دیدگاه حضرت آیت‌الله العظمی مجتبی تهرانی


چه بسا لغت بلا، غالباً در آزمایش‌هایی به کار می‌رود که حق از باطل به آسانی تمییز داده میشود. امّا فتنه غالباً در آزمایش‌هایی مصرف می‌شود که حق از باطل به سادگی تمییز داده نمی‌شود.
حضور رهبر انقلاب در منزل حضرت آیت‌الله مجتبی تهرانی

حضور رهبر انقلاب در منزل حضرت آیت‌الله مجتبی تهران...


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، هم‌زمان با عید سعید غدیر، یکشنبه ۱۳۸۸/۹/۱۵ با حضور در منزل حضرت آیت‌الله مجتبی تهرانی از مراجع تقلید، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی