news/content
پیوندهای مرتبطفيلمفيلمعکس پوستریعکس پوستری
نسخه قابل چاپ
1391/10/13

پیام تسلیت در پی رحلت آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی

در پی ارتحال آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی، رهبر انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی درگذشت این عالِم عامِل ربانی و معلم اخلاق را ضایعه‌ای برای حوزه‌ی علمیه و روحانیت و جامعه‌ی مذهبی تهران خواندند و این مصیبت را به بازماندگان بیت شریف ایشان تسلیت گفتند.
متن پیام به این شرح است:
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
با تأسف و تأثر فراوان، خبر درگذشت عالم عامل ربّانی، مرحوم آیت‌الله آقای حاج آقا مجتبی تهرانی رحمةالله‌علیه را دریافت کردم. این حادثه‌ی ناگوار، ضایعه‌ای برای حوزه‌ی علمیه و روحانیت و جامعه‌ی مذهبی تهران و به‌ویژه ارادتمندان و شاگردان ایشان و جوانانی است که از مجالس پرفیض و درس‌های سازنده‌ی این معلم اخلاق بهره می‌بردند. اینجانب تسلیت صمیمانه‌ی خود را به آن بیت شریف و بازماندگان، به‌ویژه اخوی بزرگوار و نیز به همسر مکرّم و آقازادگان ارجمند و دیگر بازماندگان این بیت شریف تقدیم داشته، علوّ درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سید علی خامنه‌ای
۱۳ دی ماه ۱۳۹۱ 

 

پیامک‌های این دیدار
  • اطلاعیه: اقامه نماز بر پیکر آیت الله مجتبی تهرانی توسط رهبر انقلاب،فردا ساعت8 در مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان انجام میشود و مجلس بزرگداشتی نیز از سوی ایشان روز جمعه ساعت10 درحسینیه امام خمینی در خیابان فلسطین جنوبی برگزار خواهد شد.
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت الله مجتبی تهرانی:این حادثه ناگوار،ضایعه ای برای حوزه علمیه و جامعه مذهبی تهران و بویژه ارادتمندان و جوانانی است که از مجالس پرفیض این معلم اخلاق بهره میبردند.
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی