others/special
جوانان پس از دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟

|گزارش|

جوانان پس از دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟

این اشتیاق تنها مختص شیعیان نبود و جوانان کشورهایی که زیر بمباران تبلیغاتی رسانه‌های عربی در مسأله‌ی شیعه و سنی قرار داشتند نیز به شدت مایل به دیدار با رهبر انقلاب بودند. پس از برگزاری این دیدار با چند تن از حاضرین در دیدار همراه شدیم تا از نظراتشان را در این خصوص جویا شویم.
از نزدیک با مواضع آیت‌الله خامنه‌ای آشنا شدیم

گفتار حسن الشامی، از جوانان انقلابی یمن

از نزدیک با مواضع آیت‌الله خامنه‌ای آشنا شدیم

نکته‌ی دیگری که باید اشاره کنم، مکان دیدار با رهبر انقلاب بود که در فضایی ساده و بی‌آلایش انجام گرفت و هیچ شباهتی به کاخ پادشاهان نداشت. ما چند روز پیش از بیت امام خمینی (رحمه‌الله) در جماران دیدن کردیم و همین سادگی را در بیت امام (رحمه‌الله) مشاهده نمودیم.
انقلاب ما علیه کمپ‌دیوید بود

سخنان جوان مصری در حضور رهبر انقلاب

انقلاب ما علیه کمپ‌دیوید بود

تا زمانی که در مصر، هستند کسانی که از احترام به آن معاهده‌ی ننگین که دست و پای مصر را به نفع صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بست سخن می‌گویند، انقلاب ما همچنان و تا برانداختن تمامی باقی‌مانده‌های رژیم گذشته ادامه دارد.
باید تجربیات انقلاب را منتقل کنیم

گفت‌وگو با سخنگوی اجلاس «جوانان و بیداری اسلامی»

باید تجربیات انقلاب را منتقل کنیم

ما تلاش کردیم تا از جوانان عضو در همه‌ی احزاب و گروه‌ها اعم از احزاب اسلام‌گرا، ملی‌گرا، مبارزان سیاسی و افراد مستقل دعوت کنیم. یعنی همین که این جوانان در راه آزادی‌خواهی و عدالت بوده و در صحنه‌ی انقلاب حاضر بوده باشند برای ما کفایت می‌کرد.
اساس کار، محبت و اتحاد است

سخنان عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در حضور رهبر انقلاب

اساس کار، محبت و اتحاد است

بلال در حالی که روی خاک داغ مکه کشیده می‌شد و صخره‌های بزرگ روی سینه‌اش قرار داشت، از روی فداکاری برای دین خود خطاب به امت خود می‌گوید «شیرینی ایمان را با تلخی شکنجه مخلوط کردم، شیرینی ایمان بر تلخی شکنجه فائق آمد و دیگر تلخی شکنجه را احساس نکردم.»
انقلاب ما با  الله‌اکبر ادامه دارد

سخنان یکی از مبارزان لیبیایی در حضور رهبر انقلاب

انقلاب ما با الله‌اکبر ادامه دارد

ما فرزندان انقلاب لیبی آرزو داریم که از انقلاب متمدنانه‌ی جمهوری اسلامی ایران الهام بگیریم و راه علمی این انقلاب که او را به وضعیتی که اکنون دارد، یعنی داشتن تمدنی صنعتی و توان علمی و تکنولوژی - که ما مسلمانان به آن افتخار می‌کنیم- رساند، پی بگیریم.
ما فرزندان عماد مغنیه...

سخنان دختر شهید مغنیه در حضور رهبر انقلاب

ما فرزندان عماد مغنیه...

فاطمه، دختر شهید عماد مغنیه آخرین جوانی بود که در محضر رهبر انقلاب به ایراد سخن پرداخت. پدر فاطمه، از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان بود که به دست عوامل رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
شکایت دلدار به دلدار

شعرخوانی جوان بحرینی در حضور رهبر انقلاب

شکایت دلدار به دلدار

شعرخوانی آقای احمد حسن الحجیری، از مبارزان بحرینی و فعالان عرصه‌ی رسانه‌های سایبری در دیدار رهبر انقلاب با جوانان 73 کشور دنیا، حس و حال عجیبی را برانگیخت / آیا می‌دانید همه‌ی خون‌های ما خشک شدند، اما باز هم رگ‌هایمان سخاوتمند هستند؟ آیا می‌دانید...
در آستانه مرحله جدیدی از تمدن اسلامی قرار داریم

سخنان حقوق‌دان و مبارز یمنی در محضر رهبر انقلاب

در آستانه مرحله جدیدی از تمدن اسلامی قرار داریم

ما از میدان‌های آزادی و از عرصه‌های مبارزه و انقلاب در سرزمین حکمت و ایمان، یمن می‌آییم. با دل‌های نازک‌مان می‌آییم تا دلهایتان را مخاطب قرار دهیم و نرمی دل‌های خود را برمی‌داریم تا همنوا و همسان با نرمی دلهایتان باشد.
مسئله اصلی ما فلسطین است

سخنان ضیاءالدین مورو از تونس، در محضر رهبر انقلاب

مسئله اصلی ما فلسطین است

این انقلاب یک انقلاب مردمی به تمام معنای کلمه بود. نه حزبی و نه کمیسیونی برای این انقلاب برنامه‌ریزی نکرد و هیچ تجمع سیاسی یا نخبگی برای آن نظریه‌پردازی نکرد و مخصوص هیچ گروه و مجموعه‌ی خاصی نبود، بلکه خود ملت تونس از همه‌ی طبقات و اقشار و گروه‌ها آن را به ثمر رساندند.
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی