keyword/content
1403/02/12
1402/02/12
1401/02/21
1399/06/11
1399/03/14
1398/02/11
1397/02/19
1396/06/04
1396/02/17
1395/02/13
1394/02/16
1394/02/16
1394/02/16
1394/02/16
1394/02/16
1394/02/16
1394/02/16
1393/07/26
1393/02/17
1392/09/19
1392/02/18
1392/02/18
1392/02/10
1391/02/13
1390/03/23
1390/02/14
1390/01/01
1389/02/15
1389/02/15
1389/02/15
1388/02/09
1387/10/21
1387/07/03
1387/02/12
1386/05/03
1386/02/12
1385/02/12
1385/02/12
1384/10/13
1379/07/14

در باب آموزش‌وپرورش... یک سرفصل که از همه مهم‌تر است، مسئله‌ی «تحوّل» است... ما در گذشته، چند سال این سند تحوّل را گذاشتیم در کشو، درش را هم بستیم! هیچ تحرّکی انجام نگرفت، [لذا] ضرر کردیم. آن چند سالی که سند تحوّل جدّی گرفته نشد، پیشرفتی پیدا نکرد، ضرر کردیم. خب حالا بحمدالله شنیدم که سند، هم مورد بازنگری قرار گرفته، که رو به اتمام است و در حال نهایی شدن است، هم «نقشه‌ی راه» برای اجرای آن آماده شده، که اینها همه مهم است. بخصوص این نقشه‌ی راه برای اجرای سند خیلی مهم است؛ بدانیم این سند را چه جوری بایستی عمل کنیم که در تمام سطوح آموزش‌وپرورش اثر خودش را ببخشد؛ این خبر خوبی است. نگذارید وقفه ایجاد بشود و کار را به طور جدّی پیش ببرید.
در همه‌ی مراحل هم، از عناصر نخبه استفاده بشود. هم در داخل آموزش‌وپرورش نخبگانی هستند، نظراتی دارند، هم در بیرون آموزش‌وپرورش؛ کسانی هستند که کار بارزی هم در آموزش‌وپرورش ندارند امّا فکر دارند، نظر دارند؛ از نظرات اینها استفاده بشود. و این سند روزبه‌روز باید بیشتر و بهتر ترمیم بشود؛ یعنی امروز شما سند را بِروز کردید، ممکن است دو سال دیگر، سه سال دیگر نیاز داشته باشد که سند بِروز بشود؛ چون تحوّلات سریع است. [لذا] از اینها استفاده بشود.
نمودار
    پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی
    ایران همدل

    شرکت در پویش ایران همدل

    ورود به صفحه پرداخت