• ۱۶ روز مانده به انتخابات | نکات انتخاباتی رهبرانقلاب

    رهبر انقلاب پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در فاصله ۱۶ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نکاتی را درباره انتخابات پیش‌رو فرمودند که از مهمترین این نکات می‌توان به جملات زیر اشاره کرد:
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif آقایانی که در تلویزیون به عنوان نامزد ظاهر میشوند و حرف میزنند، وظائف سنگینی دارند؛ آنها هم باید مراقب باشند. حرفی که میزنند باید واقعی، صمیمی، متکی به اطلاعات درست و برآمدهی از زبان صادق و راستگو باشد. اینجور نباشد که حالا برای اینکه مردم به ما متوجه شوند، همهی آنچه را که ماورای ما است، تخریب کنیم.
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif ما باید واقعاً تشکر کنیم از همهی این نامزدها؛ آنهائی که به نحوی صلاحیتشان احراز نشد. اینها گفتند از نظر شورای نگهبان تمکین میکنیم، و به قول خودشان عمل کردند و تمکین کردند.
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif نظام جمهوری اسلامی ریشه دارد؛ این ریشه، مردمند. اجتماع مردم حول این نظام، مایه‌ی عزت و برکت کشور و برکت نظام و برکت خود آن مردم است. مردم کمک میکنند به این که نظام عزت پیدا کند؛ خود این، عزت مردم است؛ خود این، مصونیت و امنیت مردم است. بنابراین انتخابات که مظهر حضور مردم است، باید پرشور برگزار شود؛ همهی تلاش و همت مسئولان باید این باشد.
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif این حرفها هم که رهبری طرفدار زید است یا طرفدار عمرو است، از آن حرفهائی است که همیشه بوده و واقعیت هم ندارد؛ اکثر آنهائی هم که میگویند، میدانند که واقعیت ندارد ... حدسیاتی میزنند؛ این حدسیات هرچه گفته نشود، هرچه بر زبان آورده نشود، بهتر است.