others/special
باید این گروگان را آزاد کرد

باید این گروگان را آزاد کرد

کشورهای عربی نیز پس از این جنایت باید از موضع انفعال خارج شوند و تا شکست کامل محاصره غزه تلاش کنند و خود را از این موضع ذلت خارج کنند... تجهیز و ارسال چند کشتی دیگر را به عنوان حداقل کار ممکن انجام دهند.
فلسطین کوچک نیست!

فلسطین کوچک نیست!

در طول سالهای گذشته جریان استکبار کوشیده تا مسأله فلسطین را مسأله‌ای خاص جلوه دهد که یا به خود فلسطینی‌ها مربوط می‌شود و یا حداکثر اسلامی به حساب می‌آید که با تسلیم سران کشورهای اسلامی خاتمه خواهد یافت.
خیزش نزد افکار عمومی جهان

خیزش نزد افکار عمومی جهان

ترس و دلهره‌ای ایجاد کنند که کشورها نتوانند کاروان دیگری برای ارسال کمک به مردم غزه راه بیاندازند و یا اینکه تلاش کنند با محور قرار دادن اعراب، حکام عرب و کارشناسان آن‌ها در گزارش‌های خبری خود، این مسأله را همچنان عربی جلوه دهند.
مهم‌ترین مسئله حقوق بشری جهان!

درباره پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

مهم‌ترین مسئله حقوق بشری جهان!

نوید پیروزی نزدیک ملت فلسطین در دیدار گروه‌های مجاهد فلسطینی با ایشان در اواخر سال گذشته نیز به‌طور جدی مطرح شد. توجه به ماجرای کاروان آزادی و شکست بزرگی که برای اسرائیل درپی داشت.
مدیریت افکار عمومی

درباره پیام رهبر انقلاب

مدیریت افکار عمومی

تأکید چندباره رهبر انقلاب بر بیداری جهانیان، اهمیت افکار عمومی و لزوم ادامه و تکرار چندباره حرکاتی مانند کاروان‌های امدادی به طرق مختلف، دقیقا نکته حساسی است که پیش‌تر کابوس صهیونیست‌ها بوده و امروز به حقیقت تبدیل شده است.
زوال پروژه صهیون

تحلیل لاریجانی از پیام رهبر انقلاب

زوال پروژه صهیون

آنها زوال خودشان را در آینده‌ای نزدیک می‌بینند و این‌گونه پنداشتند که اگر این قضیه ادامه پیدا کند، حتی اگر افراد این کاروان صلح را بدون درگیری بازداشت کنند، این روند ادامه خواهد داشت.
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی