news/content
پیوندهای مرتبطعکس پوستریعکس پوستری
1393/11/09

نقطه‌های خیالی



پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR کلیپ صوتی «نقطه‌های خیالی» را با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم قم که فرمودند «من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛ مذاکره کنند؛ تا هروقت میخواهند مذاکره کنند! من معتقدم باید دل را به نقطههاى امیدبخش حقیقى سپرد، نه به نقطههاى خیالى نه به نقطههاى خیالى، آنچه لازم است این است» تهیه و منتشر کرد.

https://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28815/smpf.jpg

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت می‌شنوید:
https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif فکر اساسى این است که کارى کنید که کشور از اَخم دشمن ضربه نبیند، از تحریم دشمن لطمه نخورد؛ و راههایى هست، کارهایى هست که میشود کرد؛ بعضى را هم کردهاند و موفّق بوده است و جواب داده است؛ میشود کارهایى کرد؛ میشود این حربه را از دست دشمن گرفت، والّا اگر چنانچه چشم ما به دست دشمن باشد که «آقا، اگر اینکار را نکردى تحریم باقى میماند» [فایدهاى ندارد]؛ کمااینکه آمریکایىها با کمال وقاحت دارند میگویند «اگر در قضیّهى هستهاى ایران کوتاه هم بیاید، تحریمها یکجا و همه برداشته نخواهد شد»، این را صریح دارند میگویند. این نشاندهندهى این است که به این دشمن نمیشود اطمینان کرد نمیشود اعتماد کرد. من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛ مذاکره کنند؛ تا هروقت میخواهند مذاکره کنند! من معتقدم باید دل را به نقطههاى امیدبخش حقیقى سپرد، نه به نقطههاى خیالى نه به نقطههاى خیالى، آنچه لازم است این است.
دیدار مردم قم ۱۳۹۳/۱۰/۱۷

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif آنچه ما امروز در مجموعه‌ی رفتار دستگاه استکبار مشاهده میکنیم، همین است؛ هدف ایجاد اختلال در نظام محاسباتی و دستگاه محاسباتی من و شما است. در میدانهای دیگر، استکبار نتوانسته است، کاری از او برنیامده است. در میدانهای واقعی، تنها دو عامل مادّی در اختیار جبهه‌ی استکبار بوده و هست: یکی تهدید نظامی، یکی تحریم. استکبار غیر از این دو هیچ چیز در اختیار ندارد. از لحاظ قدرت منطق، قدرت استدلال، توانایی بر اثبات حقّانیّت، دست استکبار بسته است. تنها دو کار میتواند بکند: یکی تهدید نظامی است که مرتّب میکند، یکی هم تحریم؛ این دو هم علاج دارد. تحریم را با مجاهدتِ در باب اقتصاد مقاومتی بایستی خنثی کرد. این نکته‌ای که امروز رئیس جمهور محترم گفتند؛ قبلاً هم ایشان گفته بودند و این نکته‌ی کاملاً درستی است: برنامه‌های اقتصادی براساس و با فرض ماندن تحریمها بایستی برنامه‌ریزی بشود و تعقیب بشود و تحقّق پیدا بکند. فرض کنیم که این تحریمها ذرّه‌ای و سرِ سوزنی کم نخواهد شد؛ که حالا خود آنها هم همین را میگویند. آنها هم میگویند که تحریمها دست نخواهد خورد، حتّی از حالا شروع کردند که اگر در زمینه‌ی هسته‌ای هم به توافق برسیم، معنای آن این نیست که همه‌ی تحریمها برداشته خواهد شد؛ هنوز چیزهای دیگری هم هست؛ این همان حرفی است که ما همیشه میگفتیم. من بارها در همین جلسه و جلسات گوناگون دیگر عرض کرده‌ام(۲۴) که [موضوع] هسته‌ای بهانه است؛ مسئله‌ی هسته‌ای هم نباشد، یک بهانه‌ی دیگری می‌آورند: مسئله‌ی حقوق بشر هست، مسئله‌ی حقوق زنان هست، مسائل گوناگون فراوان را میسازند؛ جعل کردن و بهانه‌گیری که خیلی مایه‌ای نمیخواهد، دستگاه تبلیغاتی و امپراتوری تبلیغاتی هم که در اختیار آنها است. بنابراین، علاج مسئله‌ی تحریم، عبارت است از همین اقتصاد مقاومتی.
دیدار مسئولان نظام ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
https://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28847/C/13931113_0128847.jpg
https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif یکی از لغزشگاه‌ها در دیدن واقعیت، برمیگردد به درون خود ما. گاهی دلبستگیهای ما فلج کننده است. دلبستگیهای ما موجب میشود که ما یک چیزهائی را واقعیت بپنداریم که واقعیت ندارد؛ در واقع خطائی است که نفس راحت‌طلب ما یا دلبسته‌ی ما به مسائل مادی، بر ما تحمیل میکند؛ در حالی که واقعیت ندارد.
دیدار کارگزاران نظام ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
 
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 220 نظر ]
  • میثم انگوتی کلوچه z ،
    1393-12-15 - 16:34

    سلام آقا.نمیدونم اینو میخوانید یا نه یا اگه کسی مسئوله قسمش میدم به دست بریده ای عباس به آقا بگو دستور بده برم جهاد مدافعین حرم.بهش بگو تورو جدت تورو ناله های زهرا بگو قسم داده علی اصغر منو بفرسته آقا مسئول تویی من با کسی کار ندارم بخدا نفرستید قاچاق میرم.
  • محمد مهدی ،
    1393-12-10 - 00:22

    خدایا ما مهم نیستیم ماقربانیان و بلا گردان ملت و نظام و دین و اهل بیتیم
    اما رهبرمون گناه داره
    بار سنگینی رو دوششه
    بخاطر ایشون حالا دیگه آقامون رو برسون
  • فدایی امر مولا سیدعلی خامنه ای ،
    1393-12-06 - 10:21

    رهبرا فرمان دهی غسل شهادت میکنیم جامه از تن میدریم و عزم میدان رشادت میکنیم
    
  • محسن ،
    1393-12-06 - 08:27

    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش عالم نتواندکه جوابم دهد. از رهبرم میخوام برای ما جوانان دعا کنن تو این دوره ...
  • جواد ،
    1393-12-03 - 17:48

    بسیار عالی و روشنگرانه بود .اجرتان با مولا
  • میثم ،
    1393-11-27 - 13:33

    ای کاش بعضی ها باکری(شهید باکری) بودند
    نه با  کری(جان کری)
  • سید حسام ،
    1393-11-25 - 22:58

    خامنه ای فرمان دهد جان را فدایش می کنیم لبیک یا سید 
  • مصطفی ،
    1393-11-22 - 19:49

    خاک پای فدایینان توام سید علی 
  • امین ،
    1393-11-22 - 03:02

    باعرض سلام خدمت شما و مخاطبان با بصیرت .من از دوستان میخوام اونهایی که نقدی به رهبر ندارند زیا د برای تصدیق رهبری و یا ابراز احساسات ،این سایت رو شلوغ نکنند ،تا افرادی که مخالف ومنتقد رهبری هستند ،راحت تر وبهتر بتوانند پیامشان را به رهبری برسانند.
  • نادری ،
    1393-11-22 - 02:26

    درود بر شما
  • mostafa ،
    1393-11-21 - 13:38

    عالي بود
    
  • احمد.ش ،
    1393-11-20 - 03:46

    گرچه سایت معظم له مکانی برای پاسخ به نظرات، در نظر نگرفته و قطعا در این امر مصلحتی است؛ لیکن سخنان بزرگواری بنام "علی ، ۱۳۹۳-۱۱-۱۹ - ۱۰:۰۹" مصمم کرد تا نکاتی در مورد نظر ایشان بیاورم؛ در صورت صلاحدید منعکس فرمایید.
    نظر دهنده گرامی؛ "علی ، ۱۳۹۳-۱۱-۱۹ - ۱۰:۰۹" آقا سلام:
    گفتید: "این سایت متعلق به رهبر انقلاب است و طبیعتا باید همه جانبه نگر و فراجناحی باشد نه اینکه به گونه ای رفتار کند که تنها دربرگیرنده نظرات جناحی خاص باشد. اولا در قرار دادن این مطلب و عکسی که انتخاب شده موضع جناحی کاملا به چشم میخورد."
    طبق بند اول اصل 110 قانونی اساسی "تعيين‏ سياستها كلي‏ نظام‏" بر عهده رهبری است.
    سوال: آیا جناح ها باید در چارچوبه خط مشی رهبری حرکت کنند و یا رهبری در چارچوبه جناح ها؟
    مگر اجازه انجام مذاکره با شیطان بزرگ جزو سیاست های کلی نظام نیست؟
    مگر ترسیم خطوط قرمز چنین مذاکره ای با ایشان نیست؟
    مگر تصحیح اشتباه و تذکر به مذاکره کنندگان با رهبری نیست؟
    مگر نحوه دادن تذکر را با توجه به مصالح پیش رو؛ رهبری مشخص نمی کنند؟
    مگر مصادیق حرکت های نابجا را نباید ایشان گوشزد کنند؟
    حال چه شده، که خوش نیامدن حرکت نابجا و تذکره به شیوه رهبری، توسط سایت معظم له را تعبیر به حرکت جناحی می کنید؛ در حالی که بر اساس بندهای فوق، آشکار است؛ جناح های سیاسی و مسئولان کشور می بایست خود را با رهبری هماهنگ کنند و نه بالعکس.
    آوردید: "کسی که از بیرون نگاه کند کاملا این اختلاف را در بین مسئولین کشور ملاحظه می کند."
    فارغ از نظر شخصی اینجانب؛ مجددا باید از جنابعالی سوال کرد: آیا بر طبق قانون اساسی، مسئولین باید در سیاست های کلی نظام خود را با رهبری تطبیق دهند و یا بالعکس؟
    آیا طبق اصل 57 قانون اساسی قواي‏ حاكم‏ در جمهوري اسلامي‏ ايران‏ زير نظر ولايت‏ مطلقه‏ امر و امامت‏ امت‏ فعالیت نمی کنند؟
    چرا توقع دارید حتی رهبری زیر نظر جناح مورد علاقه شما و بر طبق میل آن عمل کند؟ اگر چنین می کرد، حرکتش غیر جناحی بود؟
    و سپس دلیل آوردید: "در جناحی بودن این حرکت اینکه آیا در دولت قبل با آمریکا مذاکره ای نشد؟ واکنش سایت رهبری به آنیدارها چه بود؟"
    بازهم باید از شما سوال کرد: مگر در دولت قبل مذاکره به صورت علنی برگزار شد؛ که سایت ایشان علنی مخالفت کند؟ مگر مردم و حتی اکثر قریب به اتفاق مسئولین دولت دهم از مذاکره آگاه بودند که نیاز به حرکتی عمومی باشد؟
    گفتید: "آیا دیپلماسی دولت قبل چگونه بود، نقدی بر آن وارد نبود، همین تحریمهایی که رهبر انقلاب به آن اشاره میکند و آنها را برای کشور دردسر آور می داند نمیشد به گونه ای رفتار و تدبیر شود که کمر آسیب بزند؟مگر کارشناسان درباره آن دیپلماسی هشدار نمی دادند؟چرا همه سکوت کرده بودند؟" 
    به نظر می رسد در دوران ریاست دولت دهم تمایلی به بازدید از سایت رهبری نداشته و حتی هم اکنون نیز رغبتی به جستجوی تذکرات و هشدارهای ایشان به دولت قبل را ندارید؛ چرا که تنها برای مثال، اگر کلید واژه ی "اقتصاد مقاومتی" را در این سایت کاوش می کردید؛ از اشتباه بودن تصور خویش آگاه می شدید.
    حتی کلید واژه "مذاکره با امریکا" و یا "مفاسد اقتصادی" در مقایسه با دولت فعلی بیشتر تکرار شده است.
    متاسفانه عدم حرکت بر اصول کلی نظام و انجام رفتارهای نابجا؛ چیزی نیست که در دولتهای پس از امام راحل وهم باشد؛ تنها تفاوت فراز و نشیب در کمیت و کیفیت آنها است.
    بیایید "هشدار و سکوت" را آنچنان که واقعیت دارد تعریف کنیم؛ نه آنچنان که میخواهیم.
    در آخر نیز فارغ از ادله قانونی ارایه شده؛ انعکاس نظر شما نیز تایید عقلی دیگری بر عدم جناحی بودن حرکت این سایت است.
    امید دارم سخنان حقیر را مصداق حدیث "مومن آینه مومن است" بدانید.
    
  • یاور ،
    1393-11-19 - 14:34

    اگر از سرهایمان کوهها بسازند، نخواهیم گذاشت که در تاریخ بنویسند،سید علی تنها ماند...
    من هم یک انقلابی هستم. لبیک یا امام
  • امینی ،
    1393-11-19 - 12:44

    دست خدابرسرماسیدعلی رهبرما.خداوندحافظشان باشد‌آمین 
    ا
  • علی ،
    1393-11-19 - 10:09

    از اینکه بخشی قرار داده شده برای ارسال نظرات جای تشکر دارد.
    ولی نکته مهمی که باید مد نظر داشت این است که این سایت متعلق به رهبر انقلاب است و طبیعتا باید همه جانبه نگر و فراجناحی باشد نه اینکه به گونه ای رفتار کند که تنها دربرگیرنده نظرات جناحی خاص باشد. اولا در قرار دادن این مطلب و عکسی که انتخاب شده موضع جناحی کاملا به چشم میخورد. کسی که از بیرون نگاه کند کاملا این اختلاف را در بین مسئولین کشور ملاحظه می کند؛ کما اینکه در جناحی بودن این حرکت اینکه آیا در دولت قبل با آمریکا مذاکره ای نشد؟ واکنش سایت رهبری به آنیدارها چه بود؟آیا دیپلماسی دولت قبل چگونه بود، نقدی بر آن وارد نبود، همین تحریمهایی که رهبر انقلاب به آن اشاره میکند و آنها را برای کشور دردسر آور می داند نمیشد به گونه ای رفتار و تدبیر شود که کمر آسیب بزند؟مگر کارشناسان درباره آن دیپلماسی هشدار نمی دادند؟چرا همه سکوت کرده بودند؟
    دومین مطلب هم در انعکاس نظرات است؛ لطفا همه نظرات را منعکس کنید.انعکاس تنها نظراتی که تایید کننده مطالب است نیز شائبه جناحی بودن سایت را می رساند.
    امیدوارم نظر اینجانب نیز منعکس شود
    باتشکر
  • عبد ،
    1393-11-18 - 17:32

    خداظهورآقایمان صاحب الزمان رابرساند....
    فقط همین وبس...
  • زهرا ،
    1393-11-17 - 22:41

    هی آقا واسه کی میگی این مسئولان محترم کهنه به دوران رسیده ما که به حرف های شما گوش نمی دن لااقل نذاشتن یه دو هفته از کشیدن اون کاریکاتور موهن بگذره! اما شما تنها نیستید و ما همیشه کنارتونیم !
    لبیک یا خامنه ای
    
    
    
                                                                       سید علی تنها نیست همراه رهبر
  • 1393-11-17 - 11:15

    سازش نمی پذیریم.
    من انقلابی ام
  • عظیم حمیدی ،
    1393-11-17 - 01:30

    باسمه تعالی
    کاش همه مسئولین مثل رهبرعزیزومحبوب همه ازادگان درک می کردند که تدبیر می گوید باید به خدای متعال وملت شریف ایران امید بست نه به شیطان بزرگ وغده سرطانی ومطمئن باشند امروز راه پیشرفت وعدالت در اطاعت از امام خامنه ای است که اگر چنین کنند خدا ومردم ایران از انها راضی می شوندودعای امام وشهدا به مدد انها می ایدواگر ببینند با اطاعت از امام خامنه ای شیطان بزرگ وغده سرطانی از انها خشمگین می شوند  مثل ملت ایران شجاع  وبا استقامت باشندو هرگز نترسند  ومانند شهید بهشتی به دشمن بگویند از خشم بمیر
  • امیرحسین ،
    1393-11-16 - 07:08

    خدا را صد هزار مرتبه شکر که چنین رهبری داریم 
    خدایا انقلاب ما را به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف متصل بگردان
    و ما را بر حذر دار تا آنچه که باعث تاخیر در ظهور میشود انجام دهیم و در این پیچ مهم تاریخی وظیفه خود را انجام ندهیم
    دولتمردان دقت بیشتری کنند ما از ایشان تبعیت بیشتر  از رهنمود های  رهبر انقلاب را خواستاریم.
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • محمد ،
    1393-11-15 - 19:54

    اینشااله تااننقلاب مهدی سایه پربرکت رهبرفرزانه انقلاب برسر ماباشدچون فرمایشات گهربارایشان برای من سودمندبوده ملت بایدقدراین امنیت راخوب بداند/ من که باین رهبرافتخارمیکنم
  • محمد محسنی ،
    1393-11-15 - 12:39

    خداروشکر این همه فدایی داره آقا
    این فدا کردن جانها برای حضرت آقا قابل تحسینه
    اما
    اما
    عزیزان
    آقا همیشه که از ما جان نطلبیدن
    اون سرجاش
    اما همیشه که آقا از ما جهاد نظامی مطالبه ندارن که شما جان میدهید
    الان آقا جهاد علمی و اقتصادی و فرهنگی شما را مطالبه دارند
    کمی دقت کنید
    جنگ نرم است
    جنگ فرهنگی
    ما فدایی میخواهیم در عرصه جهاد فرهنگی و علمی
    تامل کنید کمی
  • شریفی ،
    1393-11-14 - 12:18

    خوشا پای ولایت ایستادن
    به دستورات او گردن نهادن
    نه چون برخی برای لقمه ای نان
    به آمریکای جانی باج دادن
  • شاگردشهدا ،
    1393-11-14 - 11:36

    تااخرایستاده ه ایم امام عزیزم..........
  • صالحی ،
    1393-11-14 - 09:46

    آنجا که دوست دشمن است شکایت به کی برم
    روحی فداک مولا جان
  • علیرضا ،
    1393-11-14 - 00:13

    یعنی خوشم میاد میشینن کلی برنامه میریزن که کجا چی بگن که به هدفشون برسن ... چند سال کار میکنن
    آقای ما با دوتا سخنرانی میزنه توی دهن اینا و میشونه سرجای خودشون ...
    دست خدا بر سر ماست
    خامنه ای رهبرماست
  • بارانی بیرانوند ،
    1393-11-13 - 22:36

    رژیم مستبد وطاغوتی پهلوی مملکت رابه اجانب وآمریکا فروخته بود امت اسلامی ایران ده ها هزار شهید دادند تارژیم شاه این ژاندارم آمریکا در منطقه را سر نگون کنند.شایسته نیست نماینده این ملت انقلابی در آستانه سالگرد دهه فجر با نماینده دشمن دیرینه ما یعنی آمریکا که صدها هزار جوان ما توسط ایادی او به خاک وخون کشیده شدند،براحتی قدم زند وانگار این آقایان اعتقادی به مبارزه با جنایات آمریکائیها ندارند
  • لذت زندگی و نشاط بندگی ،
    1393-11-13 - 22:18

    درود بر رهبر تیزبین و ژرف اندیش و جامع نگر
  • جواد ،
    1393-11-13 - 21:46

    اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای
  • 1393-11-13 - 19:20

    زخمهایی که عده ای از خودیها با سهل انگاریها بردل ادم میزنند هزاران برابر سخت تر از زخمهای دشمن است...لبیک یا سیدی یا خامنه ای
  • 1393-11-13 - 15:42

    خیلی عالی بود.
    الحمد لله سایت نسبت به قبل خیلی بهتر شده.
    من انقلابی ام
  • نادري ،
    1393-11-13 - 14:53

    واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد
  • محمد ،
    1393-11-13 - 13:54

    لبیک.بهترین راه مبارزه با امریکا خدمت به مردم است
  • rq170 ،
    1393-11-13 - 13:36

    از تو به یک اشاره ....
  • امیراحمد ،
    1393-11-13 - 11:44

    السلام علیک ایها عبدالصالح المطیع للله ولرسول و...
  • سعید نامدار ،
    1393-11-13 - 11:19

    سلام بر امام و رهبر خوبیها. آقا جان مردم از تحریم ترسی ندارند. برای ما مردم عزت اسلام و ایران و آرامش خاطر شما از همه چیز مهم تر است.
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
    ارتش هفتادو ملت نتواند که جوابم دهد
  • 1393-11-13 - 10:33

    امریکا دشمن ما دشمن فعلی و همیشگی ما صحیفه نور(ج 13 ص145)
  • احمد ،
    1393-11-13 - 10:10

    بسم الله الرحمن الرحیم 
    إِنَّ اللّهَ مَعَ الَّذِينَ اتَّقَواْ وَّالَّذِينَ هُم مُّحْسِنُونَ 
    به يقين خداوند با كسانى است كه پروا پيشه كرده‏ اند و كسانى كه نيكوكارند
    
    آقا جان ؛ 
    فدای نگاه شما ؛ سید علی لب تر کند جان را فدایش میکنم  . 
  • محمد حسین ،
    1393-11-13 - 09:39

    ای امام عزیزم دوستت دارم
  • هادی ،
    1393-11-13 - 09:11

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام به رهبر عزیز
    اگر کمی به حرفهای شما دقت کنند دوباره درک خواهند کرد که چه کارهای عظیمی خودمان می توانیم انجام دهیم 
  • مهدی ،
    1393-11-13 - 09:01

    الهم عجل لولیک الفرج.ای رهبر ازاده تا اخرین قطره خون پشتیبانت هستیم
  • مرتضی ،
    1393-11-13 - 08:54

    از تیم مذاکره کننده میخواهیم که با عزت ملت ایران بازی نکنند.به پای این عزت واستقلال خون ریخته شده.مراقب باشید.ما همچنان مانند رهبرمان حضرت آیت الله خامنه ای نسبت به امریکا بدبین هستیم واصلاً قول آمریکا را قول نمیدانیم.از طرف جمع کثیری از مردم انقلابی بیرجند
  • سيد محسن ج ،
    1393-11-13 - 08:37

    سخنان بنيان گذار انقلاب در زمينه توجه به درون کشور
    
    امام خمینی (ره) می فرماید: "این محاصره­ ی اقتصادی را که خیلی از آن می ترسند، من یک هدیه می دانم برای کشور خودمان؛ برای اینکه محاصره اقتصادی معنایش این است که مایحتاج ما را به ما نمی دهند. وقتی مایحتاج را به ما ندادند خودمان می رویم دنبالش، مهم این است که ما بفهمیم که دیگران به ما چیزی نمی دهند، ما خودمان باید تهیه کنیم"
    
    "آنها که این صنعت های بزرگ را درست کردند، آنها هم انسان‏های یک سر و دو گوشی هستند که مثل سایر انسان‏هایند؛ منتها قبل از ما بیدار شدند و ما را خواب کردند، قبل از اینکه ما بیدار شویم آنها بیدار شدند و هم خوشان را صرف این کردند که با ایادی خودشان مستقیماً یا به طور غیر مستقیم ما را غافل کنند، ما را خواب کنند و به ما تزریق کنند به اینکه ----شما نمی توانید
    
    چقدر برای یک مملکت عیب است و سرشکستگی که دستش را دراز کند طرف آمریکا.
    
    .
    .
    .
    
    و من يتق الله يجعل له مخرجا و يرزقه من حيث لا يحتسب و من يتوکل علي الله فهو حسبه ان الله بالغ امره قد جعل الله لکل شيء امرا.
    سوره طلاق
  • aama813 ،
    1393-11-13 - 08:32

    سلام /امان امان امان از دوست نما ها /کار دشمن دشمنی است /ولی اگر در لباس دوست باشد خطرناک است
  • سهیل کمالروستا ،
    1393-11-13 - 07:35

    آقای من ، مولای من ، سرور من امام خامنه ای
    
    جانم فدای تو، آقا جانم من 23 سالمه و هر چه در توانم باشه شما به من امر کنید استجابت میکنم....
    فقط احساس تنهایی نکن......
    من پشتت هستم تا ظهور آقا امام زمان(عج) البطه اگر لایق بدونید بنده رو...
    دست بوسم
  • نقی یاری کجاباد ،
    1393-11-13 - 05:58

     سرباز ولایتیم منتظرفرمان اقا هستیم
  • صفایی ،
    1393-11-13 - 00:52

    تاسایه آقابالای سرماهست خیال ماراحته
  • غزاله ،
    1393-11-13 - 00:51

    جانم فدای سید علی.. 
    که اگر نبود این کشور برباد رفته بود.. 
    کاش قدر رهبر دانا و فرزانه و مدبرمان را میدانستیم و از ایتکه ب برکت وجودشان و تدبیرشان امنیت داریم خدا را شکر میکردیم. 
    خدا مارا و مردم مارا ک ناشکریم ببخش و تا ظهور منجی سایه ی رهبر مظلوم و معصوم مارا از سر ما کم نکن. 
    خدا عاقبت مارا ب خیر کند از دست این دولت و دولتیان ک مسیر فکری و اعتقادیشان بیراهه است و خاکی. 
    خدا ب صراط مستقیم هدایتشان کند و مددی رساند ک ما و ملت شریف ایران چوب اشتباهات این دولت را نخورند. خداوند مارا از شر مکر و حیله های شیطان و نوچه هایش در امان بدارد ان شاﺀالله. 
  • صفایی ،
    1393-11-13 - 00:49

    تاسایه آقابالای سرماهست خیال ماراحته
  • ahmad ،
    1393-11-13 - 00:03

    جانم به فدات آقا جان.... 
    قبل از این که شما چنین آشکار اعلام موضع کنید. همانطور که خود شما خواسته بودین که با بصیرت باشیم و منتظر موضع گیری شما نباشیم, ما هم از روند مذاکرات اعلام موضع کرده بودیم. 
    .اما چکنیم که فریادمان به جایی نمی رسد..... 
    
  • محمدحسنی ،
    1393-11-12 - 23:58

    مولایم سلام   بابی انت وامی ونفسی...
    مولایم سرتان سلامت روزی نیست که در نمازهایم برایتان دعانکنم 
    دعایم کن.
  • 1393-11-12 - 23:28

    مادرزمانی واقع شد ه ایم که ازفیض ظهورامامان معصوم محروم هستیم واین جای بسی تئسف داردولی خداراشکرکه رهبری چون حضرت اقا حفظه الله داریم
    ایشان حقیقتا تالی تلو معصوم هستند.رهبری ایشان واقعا بی نظیراست.
    لبیک یا خامنه ای
  • اکرم هستم ازشهرارسک خراسان جن ،
    1393-11-12 - 23:05

    لبیک یاخامنه ای
  • سید علی ،
    1393-11-12 - 22:55

    حقا که تو از سلا له ی فاطمه ای/با خنده ی خود به درد ما خاتمه ای/زیبا تر از این نام ندیدم هرگز/سید علی حسینی خامنه ای
    لبیک یا خامنه ای
  • مهدی رجایی ازفلاورجان ،
    1393-11-12 - 22:42

    خدایاتاظهوردولت یار
    گل پیغمبرمارانگهدار...
  • ایوب علی پور ،
    1393-11-12 - 22:32

    دل بستن به نتیجه مذاکرات این ایراد را هم دارد که اگر مذاکرات طول بکشد و بعد شکست بخورد تنها چیزی که می ماند یک انتظار باطل برای ما و یک پیروزی نسبی برای دشمن است.
  • مرتضی ،
    1393-11-12 - 22:31

    درود بر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز
    غلام حلقه بگوش شماییم 
  • کریم ،
    1393-11-12 - 22:23

    الله اکبر   پاینده رهبر  گوش به فرمان رهبریم تا آخرین نفس 
  • پیمان ،
    1393-11-12 - 22:04

    باسلام اللهم احفظ قاءدنا الامام خامنه ای 
    خدا برایتان طول عمر با برکت نصیب فرماید اماما
  • امیر ،
    1393-11-12 - 21:55

    لکنت زبان گرفته ام از بی خیالی خودم و درد و رنج بی بدیلی که شما یک تنه به دوش کشیده اید این حرف و از ته دل حس میکنم دوست دارم از عشق شما و خجالت در راهتان جان دهم. شما را به بانوی دو عالم برای شهادتمان در رکابتان که همان رکاب امام زمان عج است دعا کنید.
  • علی مسیحا ،
    1393-11-12 - 21:05

    خرسندیم به سایه عزیزترین رهبر جهان وسربازی حضرت آقا افتخار ماست
  • محسن ،
    1393-11-12 - 20:57

    جان ناقابلم به فداى حضرت اقا
  • Joseph Khalaj ،
    1393-11-12 - 20:42

    Thank you Sir
    I am happy to join with you today in what will go down in the history of our nation as greatest demostration for the hypocritical politics of Iranian government againts international powers. we are together for ever
    god bless you and legal system of Islamic Republic of Iran
  • مهدی محمدی ،
    1393-11-12 - 20:24

    سلام آقا آرزوم اینه که امسال تو نوروز توحرم رضوی باشم وسخنرانی شما رو ازاونجا گوش کنم ازهمه میخوام دعام کنن امسال اونجاباشم
  • محسن ،
    1393-11-12 - 20:17

    خوب است.
    لطفأ خبرهای روز را به ایمیل ارسال کنید ممنونم
  • اختران/م/کر ،
    1393-11-12 - 20:13

    خدایا به رهبرمان طول عمر بده/ما ملت ایران ودولت مردان نباید زیادبه امریکا هم پیمانهایشان درمورد مذاکره هسته ای دل ببندیم به گفته مقام منظم اقتصاد مقاومتی را زیادی درپیش بگیریم  تا زمانی که اسراییل هست مذاکره ی نیست /جانم فداییییییییییییییییییی ات رهبر
  • محسن ،
    1393-11-12 - 19:52

    لبیک یا خامنه ای
    از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
    جانم به فدای رهبر عزیزم
  • احسان معراجی ،
    1393-11-12 - 19:51

    السلام علیک یا اهل بیت نبوه
    سلام بر رهبر تمام آزادگان عالم 
    سلام بر سبکان دار عرشه قلبهای عاشق
    سلام بر عزیزترین جان عالم
    جانم بفدایت آقا جان
    جان خودم کم است جان فرزندم بفدایت
    مادو پدرم بفدایت 
    تمام لحظه های زندگیم هیچست درمقابل لبخندت
    میدانم که ذره ای و کمتر از ذره ای نگرانی نداری 
    لازم نیست که بگویم شماخود بهتر میدانی گوشه چشمی نشان بدی ریشه بدخواهانت را باخونمان میخشکانیم
    ببخش که کم بضاعتم 
    دعا کن برایم آقا ماکهدستمان کوتاه است از دامان..............
  • محمد ،
    1393-11-12 - 19:22

    این قدرت محاسباتی آقا قابل افتخار است چیزی که متاسفانه بسیاری از سیاستمداران و دیپلماتهای ما قادر به درک آن نیستند!! 
  • حسام ،
    1393-11-12 - 19:16

    سلام عزیز دلم،،اقا میبینی؟؟؟هنوزم خیلی ها حاضرن برات جون بدن،،اقام ارزوم دیدنتون از نزدیکه،،کاش خدا بهم سعادت شهادت در راه شما ک بی شک راه امام زمان هس رو بدهد،،دوست دارم با تموم وجود
  • maryamebrahimi ،
    1393-11-12 - 19:06

    Labbaik ya khamenei
  • درچه ای ،
    1393-11-12 - 19:02

    یا بن رسول الله شرمنده ایم که اعمال ما به گونه ای است که هر چند وقت باید در نماز جمعه از جان عزيزتان برای تداوم راه انقلاب و اسلام عزیز مایه بگذارید و همه ما در خوابیم و گوشی برای شنیدن فرمایشات عزیزتان نیست و هرچه میکشید اول از بی توجهی حزب اللهی هاست که اینگونه خود را بخواب غفلت زده اند بعد دیگران 
    عزیز فاطمه چقدر آرزوی دیدار رویتان را داریم نه در یک مجلس عمومی بلکه در جلسه خصوصی تا بتوان با شما درد دل کرد 
    ایکاش....
  • امیر ،
    1393-11-12 - 17:58

    خدا هدایت کند جاهلان را و بیدار کند آن را که خود را به خواب زده است و قدرت بادکنکی و پوشالی غرب و شرق ؛ گذشته ی ملتش ؛ ایمان و اراده بسیجیان در 8 سال جنگ تحمیلی ؛ پیشرفتهای موشکی و علمی و نانو جوانانش را از یادش برده !!!
    
    اللهم عجل لولیک الفرج ...
  • امیرحسین ،
    1393-11-12 - 17:57

    هیــــــــــــهات مــــــن الـــــــذله
  • 1393-11-12 - 17:56

    جانم فدای رهبرم  همه زندگیم فدای رهبر همه وجودم گوش ب فرمانیم
  • مهدی زارعان ،
    1393-11-12 - 16:49

    جانم به قربانتان آقاجان...
  • فدايي رهبر ،
    1393-11-12 - 16:47

    اقا جان در نماز شب هايت ما راهم دعا من.
    به خدا قسم فقط منتظر يك اشاره شما هستيم تا همه دشمنانت را نابود كنيم
    اقا دوست دارم  انشالله كه هميشه سالم باشيد وسايه شما روي  سر ما باشد.
    خدايا از عمر من بكاه و به عمر رهبرم بيافزا ؛ الهي امين
    .چشم همه دشمنانت كور چه داخلي وچه خارجي .
  • اميرحسن افشارى ،
    1393-11-12 - 16:42

    لبيک يا خامنه اى. اميدوارم در صحت و سلامتى کامل باشيد و امام زمان پشت و پناه ملت اسلامى ايران و شما باشد 
  • فدايي رهبر ،
    1393-11-12 - 16:34

    اي كاش مسئولين فقط مقداري در كارهاشون از سخنان و نصيحتهاي حضرت امامخامنهاي استفاده مي كردند اانوقت كشور گلستان مي شد .الهي فداي شما بشوم اقا جان كه به ظاهر فقط مي گويند از فرمايشات شما بهره مي برند.اخه اگه مامذاكره با امريكا نخواهيم چه بايد بكنيم ؟اگر مذاكره با امريكا به نفع ملت بود حضرت اامام(ره)36 سال پيش مذاكره مي كردند يا مقام معظم رهبري هميشه نمي گفتند به مذاكرات خوش بين نيستم .انشالله كه خداوند برخي از مسئولين را هدايت كند.
  • 1393-11-12 - 16:32

    سلام پدرجان ممنون ولی کو گوش شنوا 
  • 1393-11-12 - 16:27

    سلام اقا ان شاالله همیشه سالم وسرزنده باشی وهمیشه حرف شماست راهنمای ماست
  • مریم معصومی ،
    1393-11-12 - 16:12

    ببخشید صبحتم نیمه تمام ماند و در آخر می خواستم از رهبر گرانقدر و فرزانه نظام جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کنم چرا که 35 سال برای سرافرازی این کشور و نظام زحمت کشیدند و از تمام جسم و روح خود گذاشتند برای اعتلای این کشور و از خداوند برایشان طول عمر با عزت توام با سلامتی مسألت دارم و می خواهم که بنده حقیر را هم دعا کنند که ذره ای از کار و اهداف ایشان را هم من در زندگی پیاده کنم . و خیلی آرزو دارم که یک روز دست رهبر عزیزمان را در دست امام زمان (عج)  ببینم و ظهور هر چه سریعتر محقق شود. و امام زمان (عج) انتقام خون شهدای 72 تن کربلا و هم چنین شهدای جنگ تحمیلی و همچنین مظلومان عالم را از دشمن خبیث و گردنکش استکبار جهانی بگیرد . الهی آمین 1393/11/12
  • مریم معصومی ،
    1393-11-12 - 16:00

    بنده با تمام صحبتهای آقا موافق و خودم تمام تلاشم این است که در این زمینه فعالیت کنم طوری که مردم را بیدار کنیم قبل از اینکه دشمن از حربه های مختلف برای بیدار کردن مردم استفاده کند به این شکل که سعی کنیم به مردم و به همه ی اقشار جامعه برسونیم که دشمن همیشه دشمن است و هیچوقت دوست نخواهد بود و نخواهد شد. و اینکه ما باید با توکل به خدا و تلاش، پشتکار و همت خودمون سعی در زیبا ساختن کشور و رفع کردن مشکلات جامعه بکنیم نه اینکه همیشه دستمان را جلوی استکبار جهانی دراز کنیم که در این صورت هیچ فرقی با کشورهایی که در زیر سلطه کشورهای استکبار (آمریکا - اسراییل - انگلیس) هستند نداریم. باید این کشور و این نظام حفظ شود تا به امید خداوند متعال به زودی زود امام زمان (عج) با ظهور خود تمام جهان را پر از عدل و داد کند و ظلم و فساد را ریشه کن نماید . ان شاء الله 
  • سپیده بک وردی ،
    1393-11-12 - 15:54

    اقاجان ماهمه گوش ب فرمان توییم.از شما فقط یک اشاره کافیست .شما فقط اشاره کنید تا همه ما جوانان ولایی این دولت نابخردیازدهم را سرجایش بنشانیم.
  • عاشق ،
    1393-11-12 - 15:30

    درود بر مرد مردان و مونادی حق و حقیقت و زنده باد آن لب که بیانش چون نور درخشنده و نمایان است و خوش آن دل که امامش تویی یا امام ما را به صاحبمان برسان
  • حسین ،
    1393-11-12 - 15:26

    سلام مولای من سلام رهبرم
    فقط یه گوشه نگاهت کافیست.... .
    من بمیرم رهبرم تب نکند
  • مرتضی ،
    1393-11-12 - 15:15

    الهم حفظ قائدنا از امام الخامنه ای.
    این جان ناقابلم فدای ولایت.
  • 1393-11-12 - 15:06

    لبیک یا امام خامنه ای
  • 1393-11-12 - 14:51

    جانم  
    فدا ی رهبرم
  • نادر ،
    1393-11-12 - 14:50

    سلام اقا جان,پدر و مادرم به فدایت که همواره با تمام وجود به تمامی نکات توجه دارید
  • محسن فیاضی بارجین ،
    1393-11-12 - 14:46

    به گفته خود آقا :اگر عرصه را بر ما تنگ کنند واقعه عاشورا را تکرار میکنیم. لبیک یاخامنه ای
  • علیرضا درویشی ،
    1393-11-12 - 14:20

    سلام آقای خوبم قربون مظلومیت شما بشوم  مانند جدت علی (ع) چقدر غریبی .
    چه نیازی به امر یا گفته تو فقط ابرویی هم آور میشود خواب دشمن آشفته
  • 1393-11-12 - 14:02

    آقا جان فداتت بشم 
  • 1393-11-12 - 14:01

    لبیک یا خامنه ای
  • قفس ويران ،
    1393-11-12 - 13:45

    جانم فداي رهبر
  • میلاد ،
    1393-11-12 - 13:35

    لبیک یا امام خامنه ای
  • سجاد ،
    1393-11-12 - 13:24

    از تکرار کربلا نمی ترسیم ، نکند باردگر حادثه صلح تحمیلی بر مولای      بی کس وغریب ، امام حسن علیه السلام تکرار شود ، یا زبانم لال بار دیگر علی را با دستان بسته برای بیعت به مسجد ببرند. همگی به هوش باشیم و بصیر و پای کار باشیم و بمانیم
  • میلاد ،
    1393-11-12 - 13:18

    لبیک یا امام خامنه ای
  • میلاد ،
    1393-11-12 - 13:14

    سید علی لب تر کند جان را فدایش میکنم 
  • خدامی ،
    1393-11-12 - 12:50

    اقا جان ازتو به یک اشاره ازما به سر دویدن .........................
در این رابطه بخوانید :
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی