news/content
1394/02/16

«یمنی‌ها به سلاح ما احتیاج ندارند»

آخرین بخش از سخنان رهبر انقلاب در دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان، اشاره به تهاجم دولت سعودی به یمن و حمایت آشکار آمریکا از جنایات‌های گسترده‌ی سعودی‌ها بود. رهبر انقلاب این مواضع دولت آمریکا را دلیلی روشن بر بی‌آبرویی دولتمردان آمریکایی در میان ملت‌های منطقه دانستند.

سخنان رهبر انقلاب که در این فیلم می‌بینید:
«امروز اینها در دنیا هم آبرویشان رفته است. شما ملاحظه کنید این حرکتی که دولت سعودی در مسئله‌ی یمن دارد انجام می‌دهد، در هیچ منطقی، با هیچ بیانی قابل توجیه نیست. انسان هواپیما را بفرستد به یک کشور دیگری به دلیل اینکه چرا شما فلان کس را به ریاست قبول دارید، فلان کس را قبول ندارید؛ بنا کنند مردم را بزنند، زیرساخت‌ها را بزنند، جنایت بکنند، بچه بکُشند، زن و کودک بکُشند، همه‌جا را به آب و آتش بکشند؛ این هیچ توجیهی ندارد. آمریکایی‌ها از همین حرکتِ غیر قابل توجیه و این جنایت عظیم دارند پشتیبانی می‌کنند. از این بی‌آبرویی بیشتر؟

آمریکا امروز در نظر ملّت‌های منطقه هیچ آبرویی ندارد؛ همه این وضعیّت را دارند می‌بینند؛ صریحاً هم می‌گویند ما پشتیبانی می‌کنیم، خجالت هم نمی‌کشند؛ آن‌وقت به ما می‌گویند شما چرا کمک می‌کنید؟ ما کمک دارویی می‌خواستیم بکنیم، ما می‌خواستیم برای مریض‌ها دوا بفرستیم؛ ما که سلاح نمی‌خواستیم بفرستیم؛ آنها به سلاح ما احتیاج ندارند؛ همه‌ی پادگان‌های یمن و ارتش یمن در اختیار مردم مبارز و انقلابی و در اختیار این گروه انصارالله است؛ آنها احتیاج به سلاح ما ندارند؛ ما می‌خواستیم دوا برایشان بفرستیم. شما آمدید یک ملّت را محاصره‌ی دارویی کردید، محاصره‌ی غذایی کردید، محاصره‌ی انرژی کردید، آن‌وقت می‌گویید کسی به اینها کمک نکند! شما حتی به هلال احمر اجازه‌ی خدمات ندادید؛ آن‌وقت خودشان دارند از آن طرف، اطّلاعات نظامی به سعودی‌ها می‌دهند، سلاح می‌دهند، امکانات می‌دهند، تشویق سیاسی می‌کنند؛ اینها آبرو ندارند.»

 
گزیده دیدار: «یمنی‌ها به سلاح ما احتیاج ندارند»

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 5 نظر ]
  • تاباني ،
    1394-02-19 - 11:39

    سلام عليكم لطفا حمايت ما را از دغدغه هاي جدي آقا پيرامون مذاكرات هسته اي  از نقطه نظرهاي رهبري به استحضار ايشان برسانيد آقا جان گوش به فرمانيم. هر چه بفرماييد سمعا و طاعتا.
  • من ،
    1394-02-18 - 00:18

    چقدر این دو تیکه فیلم بدند
    هم کیفیت صدا هم زاویه
    این یکی تصویرش هم خراب است
  • علی محمد ،
    1394-02-17 - 05:39

    لطفا برای کیفیت بالا از فرمت mkv استفاده کنید.
    این فرمت بسیار عالی هست و کیفیتی بالا و حجم بسیار پایینی دارد در نتیجه ما حجم کمتری از اینترنتمان مصرف می شود.
  • فدایی حضرت آقا ،
    1394-02-17 - 00:57

    خدایا سایه ولی امر مسلمین را بر سر ما مستدام نگه دار و از عمر ما بر دار و به عمر رهبر عزیز مون اضافه کن 
    الهی آمین...
  • روحالله ،
    1394-02-16 - 14:26

    سلام خسته نباشید کیفیت صدا در کلیپهای ارسالی مخصوص تلفن همراه بسیار ضعیف است لطفا رسیدگی نمایید
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی