news/content
1393/04/26

نماهنگ «افطاری ساده»

رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر در سال ۱۳۹۲ گسترش سنت خوب افطاری‌های ساده در مساجد و خیابان‌ها را در ماه مبارک رمضان تحسین کردند و با انتقاد از اسراف و زیاده‌روی در برخی افطاری‌ها فرمودند: مناسب است سنّت دادن افطاری‌دادن‌های ساده در مساجد و معابر عمومی مورد توجه همه‌ی کسانی قرار گیرد که در ماه رمضان، نیتِ بذل و بخشش و گشاده‌دستی دارند.
به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ «افطاری ساده» را تهیه و منتشر می‌کند. کاربران می‌توانند این نماهنگ را از لینک‌های همین صفحه دریافت کنند.
https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif
پیش از این نیز KHAMENEI.IR از مخاطبان خود خواسته بود تا تصاویر و فیلم‌هایشان را از «افطاری‌های ساده» در محله یا شهر خود به آدرس info@khamenei.ir بفرستند تا در این پایگاه اطلاع‌رسانی منتشر شود. تا امروز بیش از یک هزار قطعه عکس مردمی از سراسر کشور و بعضی از نقاط خارج از کشور از سوی مخاطبان ارسال شده است. برای مشاهده اینجا را کلیک کنید.

 
نماهنگ: نماهنگ «افطاری ساده»

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
برچسب‌ها: افطاری ساده؛
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 1 نظر ]
  • احمد ،
    1393-11-26 - 17:43

    سلام - خسته نباشید - سایت جامع و خوبی است اما خیلی سنگین شده خیلی از مطالب و فیلمها را باز نمیکند - راستی از زندگی شخصی و خانواده ای آقا چیزی ندیدیم (لک لبیک بنفسی انت یا سید علی)
در این رابطه بخوانید :
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی