• حماسه سیاسی محقق شد

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی امسال، کار بزرگ سال ۹۲ را انتخابات ریاست‌جمهوری دانسته و فرموده بودند «در واقع مقدرات اجرائی و سیاسی و به یک معنا مقدرات عمومی کشور را برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی می‌کند. ان‌شاءالله مردم با حضور خودشان در این میدان هم خواهند توانست آینده‌ی نیکی را برای کشور و برای خودشان رقم بزنند.» این عبارات اولین اشاره‌های رهبر انقلاب اسلامی به حماسه سیاسی در سال ۹۲ بود.
    https://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22937/smpf.jpg
    از ابتدای سال هرچه به خردادماه نزدیک می‌شدیم تحرکات و فشارهای دشمن علیه ملت ایران بیشتر می‌شد. آن‌ها می‌خواستند ملت نیاید! در همین ایام بود که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند «دشمنان جمهوری اسلامی پولها خرج کردند، زحمتها کشیدند، سیاستها به کار بستند، به قول خودشان اتاقهای فکر تشکیل دادند، برای اینکه راهی پیدا کنند تا ملت ایران را از نظام اسلامی جدا کنند. ملت ایران با حضور در پای صندوقهای رأی، با شرکت در رأی دادن، ارتباط و اتّصال مستحکم خودش را با نظام اسلامی دارد اثبات میکند.» البته پاسخ تحرکات دشمن از طرف ملت نیز مشخص بود: «از این ملت بزرگ به توفیق الهی، این دفعه هم تودهنی خواهند خورد.»
    دو روز مانده بود به انتخابات یازدهم که هزاران نفر از اقشار مختلف مردم با هبر انقلاب دیدار کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز با تبیین اهمیت این دوره از انتخابات پیش‌بینی کردند که «روز جمعه، روز اوج حماسه خواهد بود».
    و جمعه ۲۴ خردادماه حماسه سیاسی محقق شد.