• ۲ روز مانده به انتخابات | نکات انتخاباتی رهبرانقلاب

    رهبر انقلاب صبح امروز (چهارشنبه) در فاصله ۲ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ در دیدار با جمعی از مردم استانهای مختلف کشور، نکاتی را درباره انتخابات پیش‌رو فرمودند که از مهمترین این نکات می‌توان به جملات زیر اشاره کرد:
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif بنده اصرارم بر حضور حدّاکثری و عمومی ملت ایران به‌خاطر این است که می‌بینم و میدانم که حضور یکپارچه‌ی مردم، حضور پرشوق و امیدوارانه و قدرتمندانه‌ی مردم موجب میشود که دشمن مأیوس بشود؛ وقتی دشمن مأیوس شد، کارآیی خود را از دست خواهد داد.
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif بحمدالله روال انتخابات تا امروز روال خوبی بوده است. یکی از نکات برجسته و مثبتی که انسان مشاهده میکند - با خبرهایی که داریم، با اطّلاعات آشکاری که وجود دارد - این است که گفتمان مردم در این انتخابات، گفتمان قانون‌گرایی است ... از بی‌قانونی مردم لطمه دیدند؛ در سال ۸۸ عدم تبعیّت از قانون، لگد زدن به قانون، به کشور لگد زد؛ این را مردم دیدند.
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif با حرکتی که صداوسیما انجام داد یک عدّه‌ای که سالها است نعره میکشند که در این کشور آزادی بیان نیست، خجالت‌زده شدند.
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif آقایان هشت نفر بودند آن روز، هشت جور نسبت به مسائل کشور حرف زدند خب نظرات اشخاص محترم است. البتّه بنده حرفهایی دارم، در زمینه‌ی مسائلی که آن آقایان گفتند بنده مطالبی دارم، وقتش حالا نیست؛ ان‌شاءالله بعد از انتخابات اگر من زنده بودم، حقایقی را به ملت ایران عرض خواهم کرد لکن این خیلی خوب بود، برای ما خوشحال‌کننده بود.
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif سال ۸۸، آن روز هم شور و هیجان بود منتها همراه با فحش و فضیحت! ... در این انتخابات نه، شور و هیجان هست، احساسات هست، امّا بی‌ادبی نیست، بی‌احترامی نیست. این خیلی باارزش است؛ ما در چهار سال این‌قدر پیشرفت کردیم.
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif من توصیه‌ی اوّل و اهمّم حضور در پای صندوقهای رأی است؛ این از همه چیز مهم‌تر است برای کشور. ممکن است بعضیها - حالا به هر دلیلی - نخواهند از نظام جمهوری اسلامی حمایت بکنند امّا از کشورشان که میخواهند حمایت کنند، آنها هم باید بیایند پای صندوق رأی. همه باید بیایند.
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif هر کسی که انتخاب خواهد شد  اگر چنانچه آراء بیشتری از مردم را داشته باشد، در صورتی که دارای رأی سدید و خوبی باشد، بهتر میتواند از آن رأی دفاع کند؛ میتواند در مقابل معارضین کشور بایستد.
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif این را ما تجربه کردیم؛ یک جاهایی عقب کشیدیم، دشمن ما جری‌تر شد؛ یک چیزی او گفت، ما به خیال یک مصلحتی حرف او را قبول کردیم، دیدیم پایش را گذاشت روی آن حرف، یک قدم آمد جلو؛ دشمن این‌جوری است. در مقابل دشمن بین‌المللی، با اراده‌ی قوی، با احساس عزّت، با اعتماد به این ملت و با توکّل به خدای بزرگ و با حسن ظنّ به وعده‌ی الهی، بایستی راه را انتخاب کرد، با نگاه صحیح، عاقلانه، مدبّرانه پیش رفت.

    https://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22903/C/13920322_0322903.jpg