• ۱۸ روز مانده به انتخابات | نکات انتخاباتی رهبرانقلاب

    نکات اصلی انتخاباتی که رهبر انقلاب، امروز (دوشنبه) در فاصله ۱۸ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ در سخنرانی‌شان در دانشگاه امام حسین علیه‌السلام بیان کردند:
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif در انتخابات آن کسی که میتواند برای انقلاب، برای کشور، برای آینده، برای عزت ملی، برای باز کردن گره مشکلات، برای ایستادگی قدرتمندانه و عزتمندانه در مقابل جبهه‌ی معاندان، و برای الگو کردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان عالم، بیشتر و بهتر تلاش کند، را ترجیح دهیم.
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif حضور مردم در پای صندوقهای رأی بلاشک به دنبال خود، موفقیتهای دیگری را دارد؛ به کشور مصونیت، عزت و آبروی بین‌المللی میبخشد.
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif مردم با هم کدورت بیجا درست نکنند، به خاطر اینکه این به آن علاقه‌مند است، این به آن علاقه‌مند است.
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif آن کسی که یا از بیت‌المال هزینه میکند، یا از پول مشتبه به حرامِ بعضی‌ها استفاده میکند، نمیتواند اطمینان مردم را جلب کند.
    https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif در تبلیغات و شعارهای انتخاباتی، آنچه که اهمیت دارد، این است که مواضع عزت‌آفرین و صحیح و عاقلانه و حکیمانه‌ی انقلاب و نظام تثبیت شود.
    https://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22710/C/13920306_0122710.jpg