news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکسفيلمفيلم
نسخه قابل چاپ
1393/06/22

عیادت رئیس‌جمهور از رهبر انقلاب برای دومین بار

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی -رئیس‌جمهوری اسلامی ایران- در بازگشت از سفر پنج‌روزه‌اش به دو کشور آسیای میانه، صبح امروز (شنبه) برای دومین بار در بیمارستان محل بستری رهبر انقلاب اسلامی حضور یافت و از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت کرد.
آقای روحانی با اظهار خرسندی از سلامتی و نشاط جسمی و روحی رهبر انقلاب، طول عمر و بهبود کامل ایشان را در خدمت به ملت ایران، جهان اسلام، انقلاب اسلامی و فرهنگ اسلامی از خداوند متعال مسألت و تأکید کرد: وجود رهبر انقلاب  حرکت رو به رشد نظام اسلامی را تضمین می‌کند.
همچنین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار برای موفقیت رئیس‌جمهور و دولت در انجام وظایف خود دعا و خطاب به آقای روحانی خاطرنشان کردند: من همیشه شما را دعا می‌کنم.
رئیس‌جمهور نیز با تشکر از لطف و محبت رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت که تاکنون دولت در سایه‌ی همین حمایت‌ها توانسته از برخی مشکلات عبور کند و ان‌شاءالله از بقیه‌ی مشکلات نیز به همین صورت عبور خواهیم کرد.
آقای روحانی همچنین با اشاره به سفر پنج‌روزه‌ی خود به دو کشور آسیای میانه و شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای،  دیدارها و مذاکرات را بسیار خوب و سازنده توصیف کرد و افزود: در ملاقات با سران کشورها، تمام رؤسا و به‌ طور ویژه رئیس‌جمهور روسیه جویای احوال جنابعالی بودند و سلام‌های خود را ابلاغ کردند.
https://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27397/A/13930617_0127397.jpg [تصاویر عیادت روز دوشنبه]
آقای روحانی رئیس‌جمهور دوشنبه‌ی هفته‌ی گذشته و ساعتی پس از انجام عمل جراحی رهبر معظم انقلاب نیز برای عیادت از ایشان در بیمارستان حاضر و سپس عازم سفر خارجی شده بود.

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پیامک‌های این دیدار
  • رئیس‌جمهور پس از بازگشت از اجلاس شانگهای در عیادت از رهبر انقلاب: در ملاقات با سران کشورها و رئیس‌جمهور روسیه، همگی جویای احوال جنابعالی بودند و سلام‌های خود را ابلاغ کردند.
  • حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز شنبه با حضور در بیمارستان، از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عیادت کرد.
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی