news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکسفيلمفيلم
نسخه قابل چاپ
1393/06/17

عیادت رئیس‌جمهور از رهبر انقلاب پس از انجام عمل جراحی

ساعتی پس از عمل جراحی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی -رئیس‌جمهور اسلامی ایران- در بیمارستان محل بستری رهبر انقلاب حاضر شد و از ایشان عیادت کرد. آقای روحانی در این دیدار، بهبودی و سلامتی کامل رهبر انقلاب را از خداوند متعال مسألت کرد.
رئیس‌جمهور در مصاحبه‌ای پس از دیدار و عیادت فوق، با اظهار خرسندی از وضعیت عمومی رهبر انقلاب و انجام دقیق و مطلوب عمل جراحی و مراقبت‌های پزشکی پس از عمل تأکید کرد: همه‌ی مردم باید برای سلامتی، طول عمر و افزایش توفیقات ایشان در خدمت به ملت ایران و جهان اسلام دعا کنند.
آقای روحانی حال عمومی رهبر معظم انقلاب را بسیار خوب و همراه با شادابی و نشاط توصیف کرد و گفت: عوارض پس از عمل کاملاً طبیعی است و تیم پزشکی مجرّب، این عمل جراحی را به بهترین و دقیق‌ترین وجه انجام دادند و در خصوص مراقبت‌های پس از عمل نیز باید با همین دقت کار را دنبال کنند.
رئیس‌جمهور دعای ملت ایران برای رهبر انقلاب را دعایی دائمی و مستمر خواند و اظهار داشت: حال عمومی رهبر انقلاب بسیار خوب است، بنابراین مردم اصلاً نباید نگران باشند و در کنار دعا برای سلامتی ایشان، همه باید شکرگزار وجود ذی‌جود و سلامت رهبر معظم انقلاب باشند.
وی به سفر خارجی از قبل برنامه‌ریزی شده‌ی خود در عصر امروز نیز اشاره کرد و گفت: تمایل داشتم که در تهران بمانم، اما خود رهبر معظم انقلاب فرمودند که این سفر طبق برنامه انجام شود.

 

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی