book/content
به كوشش: موسسه‌پژوهشی‌فرهنگی انقلاب‌اسلامی
موضوع كتاب: سیاست
موضوع كتاب: دین
نوبت چاپ: اول
تاریخ چاپ: بهار ۱۳۹۱
شمارگان: ۵۰۰۰ نسخه
تعداد صفحه: ۱۹۲ صفحه
شابك:
۹۷۸-۹۶۴-۲۹۵۱-۴۶-۸
1391/01/25
یازده گفتار پیرامون بیداری اسلامی

مطالعه این بیانات که تنها بخش کوچکی از تحلیل‌ها و نظرات معظم له در سال‌های مختلف است به خوبی نشان‌دهنده‌ی اصالت بیداری اسلامی، نقش انقلاب اسلامی در آن و تحقق وعده‌های تخلف‌ناپذیر الهی است

کتاب «یازده گفتار پیرامون بیداری اسلامی» یکی دیگر از آثار موسسه انقلاب اسلامی در حوزه بیداری اسلامی است.

این کتاب که همزمان با برگزاری همایش «نظریه بیداری اسلامی از منظر حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)»، منتشر شده است، شامل یازده گفتار از بیانات معظّم له در سال‌های گذشته است که موضوع اصلی و مشترک آن‌ها ریشه‌ها، زمینه‌ها، علل و تحلیل جریان اصیل بیداری اسلامی در جهان اسلام است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: «مطالعه این بیانات که تنها بخش کوچکی از تحلیل‌ها و نظرات معظم له در سال‌های مختلف است به خوبی نشان‌دهنده‌ی اصالت بیداری اسلامی، نقش انقلاب اسلامی در آن و تحقق وعده‌های تخلف‌ناپذیر الهی است»

در همین مقدمه اشاره شده است که بزودی مجموعه کامل دیدگاه‌ها و بیانات مقام معظم رهبری در موضوع بیداری اسلامی از سوی همین موسسه منتشر خواهد شد.

در بخشی از متن کتاب و به نقل از خطبه‌های نماز جمعه تهران در تاریخ پانزدهم بهمن ۸۹ آمده است: «اکنون در دنیای اسلام حادثه‌ای بزرگ و باشکوه و سرنوشت‌ساز در حال وقوع است. حادثه‌ای که می‌تواند همه‌ی معادلات استکبار را در این منطقه به سود اسلام و به سود ملت‌ها دگرگون سازد. حادثه‌ای که می‌تواند عزت و کرمت را به ملت‌های عرب و امت اسلامی برگرداند و غبار ده‌ها سال رفتار ظالمانه و تحقیر و تذلیلی را که از سوی آمریکا و غرب بر این ملت‌های کهن و ریشه‌دار وارد آمد، از سر و روی آن‌ها پاک کند.»

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب «یازده گفتار پیرامون بیداری اسلامی» می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۸۳۹۷۵ - ۶۶۴۱۰۶۴۹ تماس حاصل نموده و یا به نشانی پست الکترونیک book@khamenei.ir مکاتبه نمایند.

لطفاً نظر خود را بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :


کدامنیتی : *اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید


نظر شما : *
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی