news/content
پیوندهای مرتبطفيلمفيلم
1395/05/12

یک تجربه دیگر



پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR کلیپ صوتی «یک تجربه دیگر» را منتشر می‌کند. این کلیپ صوتی درباره بدعهدی‌های مداوم آمریکا در زمینه تعهدات هسته‌ای و برجام است.

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت می‌شنوید:

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif بله، در دیدارهای خصوصی لبخند میزنند، دست میدهند، حرفهای چرب‌ونرم میزنند، زبان خوش به کار میبرند؛ [امّا] این مربوط به دیپلماسی دیدارهای خصوصی است؛ اهمّیّتی ندارد، ارزشی ندارد، تأثیری در واقعیّت ندارد.
دیدار مردم آذربایجان شرقی ۱۳۹۴/۱۱/۲۸

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif من البتّه هیچ‌وقت نسبت به مذاکره‌ی با آمریکا خوش‌بین نبودم. نه از باب یک توهّم بلکه از باب تجربه؛ تجربه کردیم.
دیدار مداحان اهل‌بیت (ع) ۱۳۹۴/۰۱/۲۰

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif ممکن است طرف مقابل که یک طرفِ لجوج، بدعهد، بدمعامله، اهل دبّه در آوردن، اهل چک‌وچانه کردن، اهل از پشت خنجر زدن و اهل این‌جور کارها و سیاه‌کاری‌ها است، سرِ جزئیّات بخواهد کشور ما را، ملّت ما را، مذاکره‌کنندگان مارا در یک دایره‌ای محصور کند؛ ما هنوز هیچ چیز در اختیار نداریم، هیچ الزامی به‌وجود نیامده است.
دیدار مداحان اهل‌بیت (ع) ۱۳۹۴/۰۱/۲۰

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif ببینید، طرف این‌جوری است؛ دارد با شما حرف میزند، بر سر یک موضوعاتی تفاهم به‌وجود می‌آید، در همان حالی که دارد با شما حرف میزند، دارد یک اعلامیّه‌ای تهیّه میکند که برخلاف آن چیزی است که بین شما و او دارد میگذرد و تا مذاکره‌تان تمام شد، آن اعلامیّه را منتشر میکند! طرف این‌جوری است؛ طرف طرف بدعهدی است، طرف متقلّبی است.
دیدار مداحان اهل‌بیت (ع) ۱۳۹۴/۰۱/۲۰

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif هر فردی و هر جریانی که برای اسلام و به نام اسلام کار میکند، اگر به آمریکا اعتماد کرد، خطای بزرگی مرتکب شده و سیلی‌اش را خواهد خورد.
حرم امام خمینی (ره) ۱۳۹۵/۰۳/۱۴

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif ما البتّه برجام را ابتدائاً نقض نخواهیم کرد؛ این را همه بدانند! ما نقض نمیکنیم برجام را لکن اگر طرف مقابل نقض کند که حالا همین‌طور این کسانی که نامزد ریاست جمهوری آمریکایند، مدام دارند تهدید میکنند که ما می‌آییم پاره میکنیم، نقض میکنیم، اینها اگر پاره کردند، ما آتش میزنیم.
دیدار مسئولین نظام ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی