news/content
پیوندهای مرتبطفيلمفيلمفيلمفيلم
1402/07/01

روایت اول | در برابر هجمه فرهنگی دشمن، سینمای دفاع مقدس را باید رونق داد

در آستانه هفته دفاع مقدس، جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس صبح چهارشنبه (۱۴۰۲/۰۶/۲۹) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رسانه KHAMENEI.IR در حاشیه این دیدار گفت‌وگویی با  رضا ایرانمنش، بازیگر سینمای دفاع مقدس داشته است.

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif آقای ایرانمنش:
* بعد از جنگ به نظر من وارد یک جنگ دیگری شده‌ایم، یک جنگ رسانه‌ای. یک هجمه فرهنگی آغاز شد و وظیفه ما ایستادگی در مقابل دشمن است.

* ما زمان جنگ هزینه بسیار دادیم، خرج بسیار کردیم برای مقاومت‌مان، الان آنها دارند خرج می‌کنند، ما هم باید متقابلاً شاید ده‌ها برابر خرج کنیم و در برابر هجوم فرهنگی ایستادگی کنیم برنامه بسازیم و از طریق جذابیتی که ایجاد می‌کنیم وارد مسئله ایستادگی، مقاومت و شهامت و شهادت بشویم.

* ساخت فیلم را ما خوب شروع کردیم، دهه ۶۰ و ۷۰ اوج سینمای دفاع مقدس بود. با یک سیاست‌گذاری صحیح و درست و با کمک گرفتن از اهل هنر باید بتوانیم این معضلی که دچارش شدیم را رفع کنیم.

رسانه‌ی KHAMENEI.IR، در حاشیه دیدارهای رهبر انقلاب، در گفتگو با کارشناسان و مدعوین دیدار در قالب بسته تصویری #روایت_اول به تبیین و تحلیل بیانات رهبر انقلاب میپردازد.
 
فیلم مربوط به دیگران: روایت اول | در برابر هجمه فرهنگی دشمن، سینمای دفاع مقدس را باید رونق داد

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
برچسب‌ها: دفاع مقدس؛
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی