news/content
پیوندهای مرتبطفيلمفيلم
1398/12/10

مجله اینترنتی نگار | شماره سوم: پیام ویدئویی رهبر انقلاب در پی شیوع کرونا

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در سومین شماره از «مجله اینترنتی نگار» به تحلیل و بررسی پیام تصویری تشکر رهبر انقلاب از زحمات پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا در سه بخش متن، فرامتن و حاشیه خواهد پرداخت.

در بخش «روایت متن» در گفتگو با دکتر علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی به بررسی چگونگی و دلایل انتشار این ویدئو و همچنین اهتمام رهبر انقلاب به ارتقاء سلامت جامعه و پیگیری‌های رسانه‌ای نشده ایشان برای حل مسئله ویروس کرونا پرداخته شده و روایتی از رعایت ملاحظات پزشکان در سیره شخصی از سوی ایشان ارائه شده است.

در ادامه با دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت گفتگوی تلفنی برقرار شد و از بازخورد این پیام در جامعه پزشکی سؤال مورد بررسی قرار گرفت، همچنین آخرین تلاش‌های کادرهای درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا از زبان ایشان بیان شد. در این بخش به بهانه پیام ویدئویی رهبرانقلاب، مروری سریع بر ابلاغیه سیاستهای حوزه سلامت که در سال ۱۳۹۳ از سوی ایشان صادر شده است صورت گرفته است.

در بخش «روایت فرامتن» در گفتگو با دکتر شهاب اسفندیاری پژوهشگر و تحلیلگر رسانه، به تحلیل رسانه‌ای این ویدئوی کوتاه و مرور بازتاب‌های گسترده آن در رسانه‌ها رسمی و شبکه‌های اجتماعی پرداخته شده است.

در بخش «روایت حاشیه» نیز، روایتی از حضور فداکارانه کادر درمان در بیمارستان‌ها برای مبارزه با کرونا ارائه شده است و با فراخوان رسانه‌ای #کرونا_را_شکست_خواهیم_داد برنامه به پایان خواهد رسید.

«مجله اینترنتی نگار» یک بسته رسانه‌ای است که پس از دیدارها و بیانات رهبرانقلاب منتشر خواهد شد و به تحلیل آن در ابعاد مختلف خواهد پرداخت.

این برنامه را در صفحه آپارات KHAMENEI.IR نیز میتوانید مشاهده کنید.
 
مجله اینترنتی نگار | شماره سوم: پیام ویدئویی رهبر انقلاب در پی شیوع کرونا

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی