news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبياناتعکس پوستریعکس پوستری
1396/02/24

نماهنگ | کار جهادی بن بست شکن است

رهبر انقلاب اسلامی روز یکشنبه ۱۳۹۶/۲/۱۰ در دیدار کارگران خطاب به همگان به‌ویژه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرمودند: «این را هم همه بدانند، خود نامزدهای محترم هم بدانند که ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم. در همه‌ی بخشها، کمربسته بودنِ مثل یک جهادگر لازم است‌؛ این اگر بود، کارها راه می‌افتد؛ این اگر بود، بن‌بست‌ها باز میشود، شکافته میشود؛ [یعنی] کار فراوان، پُرحجم و باکیفیّت و مجاهدانه و انقلابی... کار انقلابی یعنی آن کسانی که ضوابط را تعیین میکنند، بیایند راه‌ها را کوتاه کنند؛ راه‌های میان‌بُر بگذارند جلوی پای مردم، جلوی پای کارآفرین، جلوی پای کسی که میخواهد خدمت بکند؛ کارهای لازم اینها است، [مسئولین] دامن همّت به کمر بزنند و واقعاً کار کنند.»
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR هم‌زمان با ایام انتخابات دوازدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری، نماهنگ «کار جهادی بن‌بست شکن است» را بر اساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب منتشر می‌کند.


 
نماهنگ: نماهنگ | کار جهادی بن بست شکن است

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی