news/content
پیوندهای مرتبطخبرخبرصوتصوتصوتصوت
1394/12/24

دعا در پایان شب‌های عزاداری ایام فاطمیه ۱۴۳۷


مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه‌‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها که به مدت ۵ شب در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله برپا بود، دوشنبه شب به پایان رسید.
پایان‌بخش این مراسم، دعای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع دست‌اندرکاران اقامه‌ی عزای فاطمی در بیت ایشان بود که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن و فیلم آن را منتشر می‌کند:

«فرمودند شب آخر است؛ یک چند جمله‌ای دعا کنیم؛
https://farsi.khamenei.ir/ndata/news/32631/789.jpg
اللَّهُمَّ امْلَأْ قَلْبِی حُبّاً لَکَ وَ خَشْیَهً مِنْکَ وَ تَصْدِیقاً وَ إِیمَاناً بِکَ وَ فَرَقاً مِنْکَ وَ شَوْقاً إِلَیْکَ یَا ذَا الْجَلالِ وَ الْإِکْرَامِ
(خدایا دلم را از محبت به حضرتت، و ترس از خویش و باور به خود و ایمان به هستى‌ات و هراس از خود، و شوق به‌ سویت آکنده کن، اى داراى بزرگى و بزرگوارى)

اَللَّهُمَّ حَبِّبْ إِلَیَّ لِقَائَکَ وَ اجْعَلْ لِی فِی لِقَائِکَ خَیرُ الرَّحمةِ وَ اَلْبَرَکَةَ اَللَّهُمَّ أَلْحِقْنِی بِالصّالِحِینَ
(خدایا ملاقاتت را برای من دوست‌داشتنی قرار ده و برایم در ملاقاتت بهترین رحمت و برکت را قرار ده و مرا به بندگان صالحت ملحق کن)

اَللَّهُمَّ أَلْحِقْنا بِالصّالِحِینَ وَ لاَ تُؤَخِّرْنا مَعَ اَلْأَشْرَارِ وَ أَلْحِقْنا بِصَالِحِ مَنْ مَضَى وَ اجْعَلْنا مَعَ صَالِحِ مَنْ بَقِیَ وَ خُذْ بِنا سَبِیلَ اَلصَّالِحِینَ وَ أَعِنِّا عَلَى مَا تُعینُ بِهِ الصالحینَ عَلی أنفُسِهِم وَ لاَ تَرُدَّنا فِی سُوءٍ اِسْتَنْقَذْتَنا مِنْهُ یَا رَبَّ اَلْعَالَمِینَ
(و به شایستگان ملحقمان کن و ما را به همراهی گناهکاران مینداز و به بندگان صالحت در گذشته ملحق کن و با شایستگان آینده قرارمان ده و ما را به راه صلحا ببر و بدان‌چه صالحان را کمک کردی، به ما کمک کن و در آن بدى که از آن خلاصمان کردى، برمگردان؛ اى پروردگار جهانیان)

تلخی‌های زیادی، بدبختی‌های زیادی، ضعف‌ها و روسیاهی‌های زیادی، این ملّت در طول تاریخ تحمل کرده؛ پروردگارا‌! هرگز این ملّت را به آن روزهای تلخ برنگردان!
دل‌های پر از شوقی، ذهن‌های پر از انگیزه‌ای، در جهت حرکت به جلو، امروز در کشور ما وجود دارد؛ پروردگارا‌! این دلها را این ذهنها را، صاحبان آنها را روزبه‌روز موفق‌تر بفرما!
پروردگارا! آرزوهایی، امیدهایی، آرمانهایی، در برابر چشم فرزندان انقلاب ترسیم شده؛ پروردگارا! این امیدها و این آرزوها را به‌طور کامل برآورده بفرما!
ما را در این قافله جزو عقب‌افتادگان قرار نده!
ما را در این مجموعه جزو کسانی که از کمک تو برخوردارند قرار بده!
پرودگارا! زندگی ما را در راه خود قرار بده!
مرگ ما را در راه خود قرار بده!
شهادت را برای آنها که مشتاق شهادت‌اند نصیب بفرما!
پروردگارا! نظر لطف این بزرگواران را متوجه این مجموعه بفرما! متوجه همه‌ی ملت ایران بفرما؛ متوجه همه‌ی امت اسلامی بفرما!
پروردگارا برادران ما را در یمن، در عراق، در سوریه، در لبنان، در نیجریه، در پاکستان، در افغانستان، در بحرین و در همه‌ی نقاط عالم به محمد و آل محمد نصرت عنایت بفرما!
دشمنانشان را مخذول و منکوب بفرما!
ما را در مقابله‌ی با دشمن، بصیرت، عزم راسخ، فهم درست و قدم ثابت و ادامه‌ی حرکت، تداوم حرکت مرحمت بفرما!
رحم‌الله من قرأ الفاتحة...»

 
فیلم کامل دیدار: دعای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان شب‌های عزاداری ایام فاطمیه

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 30 نظر ]
  • عاشق رهبر ،
    1394-12-26 - 14:28

    بارالها به حق محمد و آل محمد (صل الله علیه و آله و سلم) از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر افزا
    
  • حمید ،
    1394-12-26 - 12:34

    با سلام و آرزوی طول عمر برای رهبری عزیز
    
    لطفا بنویسید که این فقرات از دعای ابوحمزه ثمالی است.
    با تشکر
  • خورشیدی ،
    1394-12-26 - 09:02

    اماما
    آرزوی ما جوانان در ابتدا فرج حضرت حجت .علیه السلام. و بعد سلامتی و عزت روز افزون شماست . جانم فدایت سیدنا 
  • 1394-12-26 - 07:30

    ما از تبار سلمانیم ؛ اینبار میلیونهاییم؛ هر جا علی باشد ما همانجائیم.تابع اراده و مطیع و لبیک گو آماده به خدمت و گوش به فرمان؛ لبیک، جانم فدای رهبر گوئیم .پر از شور و شعوریم انشاءالله. هیهات؛ علی را با سقیفه و شورا و بنی ساعد و ماجرای حکمیت و قرآن بر نیزه معاویه ها و عمرو عاص ها؛ با زور و تزویر و تحدیدها، با غاصبان ولایت  اشتباه نمگیریم.  هرگز؛ ذره ای از غبار پای مولایمان را با طلحه و زبیرها ، عایشه ها و... معامله نمیکنیم.حرف و معیار ما تنها علیست و بس . تنها؛علی را میشناسیم و خدای علی را و بس.  مولای ما کوتاهی ها و غفلت ها درنگ ها خطاهای ما را ببخشید نزدیک است که از غصه جان تهی کنم. آرزوی مان اینست بدکاران و منافقان و دشمنانتان را سر جای خود بنشانیم. آرزویمان صحت و سلامتی شماست . جانهای ناقابلمان را سپر شما میکنیم و شما را به خدای بزرگ و مهربانمان وحضرت صاحب عصر امام زمانمان عج سپرده ایم . چگونه میتوانیم شکر نعمت عظمی و فیض وجود شما را  به درگاه فضل و مهربانی خدا به جا آوریم .شما سپهسالار حضرت بقیه الله و حجت حجت خدای مان هستید  و میخواهیم پرچم انقلاب را بدست علمداری شما، به مولایمان بسپاریم و آرزویمان تنها همین است.
  • 1394-12-26 - 02:28

    الهی فدای این زمزمه های عاشقانه تون با ابوحمزه..آقاجونم چه عطر دل انگیزی از عشق به لقاء به حق از قلب نازنینتان می تراود..آقاجونم آرزو و امید و آرمان ما فرزندان انقلاب، رساندن علم انقلاب به دستان صاحب اصلی ش، با دستان شماست ..و آمین..این سبک از دعا فرمودن شما، بیشتر بیقرارمان می کند و خواب به چشمانمان نمی آید...اینجا آسمون مشهد بارانی ست و ما از خدا فقط و فقط یک حاجت داریم:ما شما را میخواهیم آقاجونم..حدیث کساء برای سلامتی شما زمزمه می کنیم..آقاجونم..اگر بارها ما را فرزندان خود نخوانده بودید، و از عاطفه و محبت دوسویه بین مان خبر نمی دادید، جسارت چنین کلامی را به خود نمی دادم که بگویم این روزها مانند دختربچه هایی که انتظار بازگشت پدر را از سفر می کشند، روی پا بند نیستم تا باز بهار را به شهرخودتان بیاورید..آقاجونم..آقاجونم..فقط چندروز مانده در جوار امام رئوف قلب نازنینتان آرام بگیرد و دلم مثل گنجشکی در هوای شما بیتاب است بابای انقلابی ام..راستی همه این عاشقانه ها، حرف و کلام نیست..ما تلاش انقلابی خود را داریم در جهت نصایح شما باباجونم..آقا جونم.. همه عمر و جوانی ام! کاش میشد هرکدام از ما آنقدر از تلاشهای انقلابی مان برایتان بگوییم که...آقاجونم خدا شما را برای ما حفظ می کند..خدا نمی گذارد هلاک شویم..باباجونم ..بی صبرانه و عاشقانه مشتاق کلام و سخنان حکیمانه تان در جوار حرم حضرت خورشید هستیم..چقدر واژه ها ناتوانند برای انتقال حقیقت عشقمان به شما..دوستتان دارم باباجونم.. میدانم آخر با تو سهم ما گلستان است... ای کاش در آغوش خود ما را بسوزانی..
  • سعیدالهی ،
    1394-12-26 - 00:38

    سلام چرا فیلم های مراسم سخنرانی و مداحی شب اخر تو سایت نمی زارین؟
  • 1394-12-26 - 00:33

    آرزوی فرزندان انقلاب:خدایا بحق بزرگی و عظمت و قدرت و مهربانیت خدایا بحق حضرت محمد (ص) و آل طاهرینش بحق دل شکسته حضرت زهرا علیها سلام و امیرالمؤمنین علیه السلام، و بحق دعایی که آقاجانمان، نائب بر حق امام زمانمان، برای ما کرده اند؛ صحت و عافیت و سلامتی و طول عمر بسیار رهبر عزیزمان را در زمان غیبت و ظهور حضرت بقیه الله عج و نابودی بدخواهانشان را میخواهیم. آقاجانم با تمام وجود می گوئیم جان ناقابلمان فدای یک تارموی شما.خدا را شاهد میگیریم دیگر تاریخ به خود نمیبیند بسته شدن دستهای علی را، غریبی و گوشه نشینی علی را، غصب شدن ولایت و ظلم در حق علی را و...؛ همه ما علی اکبرهای شمائیم . مولای ما آقای خوب و مهربان و بزرگوارما لبیک و تجدید بیعت ما را بپذیرید. دوستیم با دوستان شما و دشمنیم با دشمنان شما ؛ با شمائیم با شما نه با غیر شما .ما عاشقان جان بر کف و مطیع و آماده خدمتیم و از خداوند منان؛ همه خیر و خوبیهای عالم را برای شما آرزومندیم .
  • مقداد ،
    1394-12-26 - 00:12

    إنشاء الله خودتون آقای بزرگوارم امامم پرچم رو به دست صاحب اصلیشون بدید  
    
  • سلیمانی از مراغه ،
    1394-12-25 - 23:28

    الهم محفظ قائدنا الامام خامنه ای
  • علیرضا محمدی ،
    1394-12-25 - 22:59

    خدایا، رهبر معظم انقلاب را تا ظهور امام زمان(عج) بلکه در رکاب آن بزرگوار، برای ما حفظ بفرما.
  • 1394-12-25 - 20:27

    الهی آمین
  • 1394-12-25 - 20:12

    رهبر عزیزم 
    سایه ات از سر ما کم نشود و طول عمر با عزت و سلامتی روز افزون داشته باشی 
  • 1394-12-25 - 19:22

    ان شاءالله خدا به حق فاطمه ی زهرا سلام الله علیها فرج مولا و سرورمون حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج الشریف را برساند و به رهبر عزیز و مهربون و دلبرمون  طول عمر و سلامتی همراه با عزت عطا کند.
  • نسل سوم ،
    1394-12-25 - 17:35

    به نام خدا
    به حق حضرت زهرا علیهاسلام ظهور حضرت حجت علیه السلام را برسان و نائب بر حقش را تا ظهور حضرتش محفوظ و مقتدر حفظ فرما و ما را پیشمرگان ظهور و نائب عزیزش قرار ده...
    آقا جان دعاهایت دلم را لرزانید.
    بمیرم و غمت را نبینم.
    
  • پایگاه.امام رضا(ع) ،
    1394-12-25 - 16:40

     امییییییییین.....
  • 1394-12-25 - 15:33

    اللهم احفظ قائدناالإمام خامنه اي
  • 1394-12-25 - 15:30

    الهی قربونشون برم چه دعاهای قشنگی؛ والله قسم که آرزو و دعایی جزسلامتی و طول عمر ایشان و دادن پرچم انقلاب به دست مبارک ایشان به مولا و صاحبمان نداریم و پیوسته آرزو و دعایم و تلاشم برای نابودی دشمنان و بدخواهان آقاجان عزیزم میباشد که مبادا ذره ای غبار اندوه بر دل یا چهره نازنین و منور آیت عظمای خداوندمان قرار بگیرد.    اللهم صلّعلی محمد و آل محمد وعجّل فرجهم و ایّد امامنا الحامنه ای حتی ظهور الحجه و بعدها 
  • 1394-12-25 - 14:48

    آرزوی ما فرزندان انقلاب این است ...خداوندابحقانیت حضرت زهراسلام الله علیها سایه رهبرمان رابرسر امّت اسلامی مستدام بدار وپرچم این انقلاب رابادستان ایشان به دست مولایمان حضرت حجت عج برسان ....آمین
  • یوسف میرزایی ،
    1394-12-25 - 13:53

    انشاالله که امام خامنه ای سایه اش همیشه بر سر ملت ایران باشه.الهی امین
  • سرباز ،
    1394-12-25 - 13:24

    من که دورادور حسرت میخوردم که ای کاش تو این مراسمها بودم.
    خداوند انشالله رهبر عزیزمان را برای ما نگه دارد.
    از شما دست اندرکاران این سایت هم تشکر میکنم. اجرتان با فاطمه زهرا(س).
  • محمد فلاح نژاد ،
    1394-12-25 - 12:25

    خداوندا بحق حضرت فاطمه زهرا (س) دعای امامم رهبر عزیم را مستجاب بفرما.....
    از رهبر عزیزم و تمام برگزارکنندگان مراسم عزاداری ایام فاطمیه تشکر میکنم  من توفیق این رو داشتم که شب آخر مراسم حضور داشتم که مراسم با کیفیت خیلی خیلی خوب برگزار شد اجرتان با خانم فاطمه زهرا (س)
  • 1394-12-25 - 11:31

    خدايا بحق بانوي دوعالم حضرت زهرا سلام الله ... دعاهاي آقاجونم را برآورده به خير بفرما....
    آمين
  • از دیار باکری ها ،
    1394-12-25 - 11:21

    اللهم بحق زینب الکبری عجل لولیک الفرج 
    اللهم یا امانَ الخائفین اللهم یا اسمع السامعین ، اللهم الحفظ و ایّد و النصر قائدنا الامام خامنه ای روحی فداه .
  • سیدمحمد فدایی امام خامنه ای ،
    1394-12-25 - 09:36

    سلام علیکم
    فیلم و نمیشه دید
    یه حالتی مثل ارور میده انگار
  • صالحی ،
    1394-12-25 - 09:26

    سلام علیکم.ضمن تشکر از بزرگواران سایت، بنده سوالم این است که هرساله رهبر معظم انقلاب بعد از مراسم شب آخر فاطمیه دعا میفرمودند یا اینبار این کار را انجام دادند؟ با آرزوی طول عمر با عزت برای معظم له.
  • محمدعلی فراهانی ،
    1394-12-25 - 09:24

    باسمه تعالی
    
    نفسی لک الفداء یا سید القائد ...
  • 1394-12-25 - 07:48

    الهي امين 
  • 1394-12-25 - 03:55

    اشک توی چشمام حلقه زد، خدا شما رو برای ما امت حفظ کند.
  • سید مهدی ،
    1394-12-25 - 02:11

    سلام رهبر عزیزم. اگر پیام مرا میبینی برایم دعا کن.دعایم کن که محتاجترینم
  • 1394-12-25 - 00:51

    الهی آمین
    اللهم احفظ و اید امامنا الخامنه ای
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی