news/content
1394/10/21
گفتگوی چهره‌به‌چهره چند تن از قهرمانان ورزش کشور با رهبر انقلاب

مدال‌شان، پلاک‌شان شد...

چند تن از قهرمانان ورزشی در حاشیه‌ی دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ى «شهداى ورزش کشور» به گفت‌وگویی کوتاه با رهبر انقلاب اسلامی پرداختند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR تصاویری از حاشیه‌ی این گفت‌وگوها را منتشر می‌کند.
آقایان سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران، کیانوش رستمی قهرمان المپیک و جهان در رشته‌ی وزنه‌برداری، سجاد مردانی نایب قهرمان جهان در رشته‌ی تکواندو، قاسم رضایی قهرمان المپیک و نایب قهرمان جهان در رشته‌ی کشتی، سیامند رحمان قهرمان پارالمپیک و جهان در رشته‌ی وزنه‌برداری، و خانم‌ها زهرا نعمتی قهرمان پارالمپیک و جهان در رشته‌ی تیراندازی با کمان و الهه احمدی قهرمان جهان در رشته‌ی تیراندازی در این تصاویر حضور دارند.
ایشان در پاسخ به درخواست یکی از ورزشکاران مبنی بر اینکه برای موفقیت آنان در میدان المپیک ۲۰۱۶ دعا کنند، فرمودند: «من خیلی اوقات وقتی که المپیک هست و مسابقات بین‌المللی [در حال برگزاری] است، خیلی اوقات دعا میکنم.»
رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار کوتاه ضمن تمجید از شعار درج شده بر پوستر این کنگره، تابلوی اهدایی این کنگره را به نمایشگاه آستان قدس رضوی جهت در معرض نمایش عموم قرار گرفتن در کنار سایر آثار ارزنده اهدا نمودند.

 
نماهنگ: مدال‌شان، پلاک‌شان شد

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی