news/content
1393/06/08

نقطه نهایی

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در راستای لزوم حفظ وحدت کلمه میان امت اسلامی که همواره از نقاط محوری بیانات رهبر انقلاب بوده است نماهنگ «نقطه نهایی» را منتشر می‌کند.

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif متن بیانات رهبر انقلاب درباره لزوم حفظ وحدت کلمه در میان امت اسلامی:

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif انقلاب اسلامی دلهای مردم را به خدا متوجّه کرد و تنها و جانهای آنها را به میدان مبارزه و تلاش برای زندگىِ بهتر کشانید و نتیجه این شد که ملت ایران قدم در جاده فلاح و رستگاری گذاشت و به فضل و حول و قوّه الهی در این راه پیشرفتهای بسیار بزرگی را نصیب خود کرد که باید این راه را که راه ارتباط و اتّصال به خدا و حضور جسم و جان در عرصه تلاش و مجاهدت برای بنای آینده است، ادامه دهد و بداند که وحدت کلمه رمز پیروزی اوست؛ این رمز را باید حفظ کند.
در دایره‌ی وسیع، رمز پیروزی امّت اسلامی هم وحدت کلمه است. اگر امّت اسلامی میخواهد در میدانهای علم، ترّقی، پیشرفت مادّی، تسلّط بر سرنوشت خود، رهایی از سلطه بیگانگان و سعادت درونی و بیرونی پیشرفت کند، راهش با کلمه توحید و توحید کلمه است. مراکز قدرت استکباری که از هر عاملی برای تحکیم قدرت خود بر دنیا استفاده میکنند، تلاش کرده‌اند که در دنیای اسلام از هر وسیله‌ای برای تجزیه، تفرقه و اختلاف استفاده کنند، که متأسفانه تا حدود زیادی هم موفّق شده‌اند. اگر امروز ملت فلسطین دچار چنین سرنوشت تلخی شده است؛ اگر امروز پیکر ملت فلسطین خون‌آلود است و مصیبت و غم آن ملت تا اعماق جان انسانهای دردمند نفوذ کرده است، به خاطر اختلاف کلمه مسلمین است. اگر وحدت کلمه بود، این وضعیت به وجود نمیآمد. اگر عراق اسلامی زیر چکمه اشغالگران درآمده است، به خاطر اختلاف کلمه مسلمین است؛ اگر امروز کشورهای خاورمیانه با فریادهای مستانه و مغرورانه آمریکا مستقیماً تهدید میشوند، به خاطر اختلاف کلمه مسلمین است و اگر مسلمانان میخواهند از این خفّت نجات پیدا کنند و اگر میخواهند فلسطین را نجات دهند و اگر میخواهند در افغانستان و عراق و سایر بلاد اسلامی، دشمن نتواند جسم و جان مسلمانان را زیر فشار قرار دهد، راهش در وحدت کلمه و وحدت ملتها، دولتها و وحدت شعارهاست.
دیدار کارگزاران نظام ۱۳۸۲/۰۹/۰۵

 
نماهنگ: نقطه نهایی

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی