news/content
پیوندهای مرتبطفيلمفيلم
نسخه قابل چاپ
1362/03/07
شهر مقدس قم، حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها

گزیده‌ای از بیانات در روز نیمه شعبان

انقلاب ما و اسلام ما -این فرهنگی که ازمتن قرآن سرچشمه گرفته است- برای همه‌ی ملت‌های جهان دارای پیام است. آن پیام این است که هرگاه ملت‌ها با توکل به خدا و با اتحاد کلمه، رُعب  قدرت‌های بزرگ جهانی را از دل زائل کنند می‌توانند به هدف‌های خود دست بیابند. ابرقدرتها بیش از همه چیز با هیبت و ابّهت خود زندگی می‌کنند؛ اگر این ابّهت و این هیبت در دل و چشم ملتها بشکند ملت‌ها خواهند توانست به پیروزی دست بیابند. ملت ایران از این ابهت نترسید؛ هر روزی هم یکی از این قدرتهای بزرگ به نحوی هیبت خود را به رخ ماکشید. بلندگوهای تبلیغاتی دست این قدرتهاست، دست این دولتهاست؛ هرچه می‌خواهند می‌گویند... بگذار بلندگوها بگویند، بگذار کسانی هم حرف‌های آنها را تکرار کنند، ما به عنوان ملت و دولت راه استقلال واقعی را ادامه خواهیم داد.

از پیش هم می‌دانیم که بلندگوهای تبلیغاتی چه خواهند گفت. شایعه پراکنی هم زیاد خواهد بود. البته ملت باید هوشیار باشد؛ گوشها و دلها باید بداند که دشمنان حساب شده حرف می‌زنند؛ مطالعه کرده و سنجیده تبلیغات می‌کنند؛ همه‌ی آحاد ملت و کسانی که می‌خواهند همه‌ی حرف‌ها و همه‌ی صداها را بشنوند بدانند صدای که و حرف کیست؟ ملت با سنجیدگی، با دقت نظر، با توجه به این‌که دشمنان در مقابل چه تبلیغ می‌کنند اگر تبلیغات دشمنان را بشنوند، هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد... امیدواریم که روزبه‌ روز آگاهی ملت ما افزونتر بشود، و امیدواریم که آگاهی ملت ما وسیله‌ای برای آگاهی مستضعفان در سطح عالم بشود، و امیدواریم که گامهای مستحکم امت اسلام به سوی آینده‌ی موعود عالم و حکومت ولیعصر عجل ‌الله‌ فرجه گامهایی مستحکم و با ثبات بشود.

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی