news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبياناتعکس پوستریعکس پوستری
نسخه قابل چاپ
1391/04/25

شش توصیه رهبر انقلاب به بانوان مسلمان

برگرفته از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی.
[عربی]
https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif هویت زن مسلمان را به او برگردانید
اگر شما بانوی نخبه‌ی اسلامی تلاش کنید که هویت اسلامی را به زن مسلمان برگردانید، بزرگترین خدمت را به امت اسلامی و به بیداری اسلامی و به عزت و کرامت اسلامی کردید.

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif نقش زن از دیدگاه اسلام را برجسته کنید
امروز یکی از مهمترین مسئولیتهاتان این است که نقش زن را از دیدگاه اسلام برجسته و روشن کنید. تربیت انسانی زن بزرگترین خدمت به جوامع انسانی و اسلامی است؛ این حرکت باید راه بیفتد و راه افتاده است و شما در این حرکت، بدون تردید پیروز خواهید شد.

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif حضورتان را در صفوف مقدم انقلاب تقویت کنید
اگر زنها در صفوف مقدم حضور خودشان را تقویت کنند و ادامه بدهند، پیروزی‌ها یکی پس از دیگری نصیب آنها خواهد شد. در این هیچ تردیدی نیست.

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif متوجه توطئه آمریکا و صهیونیسم باشید
توجه کنید که غرب و در رأس آنها آمریکا و صهیونیسم با همه‌ی وجود به میدان آمده‌اند و بیشتر به میدان خواهند آمد تا بتوانند این حرکت را مهار کنند و بر این امواج سوار بشوند؛ ملتها باید بیدار باشند.

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif حضور همراه با ایمان و انگیزه خود را حفظ کنید
جوانان و مردان و زنان و نخبگان دنیای اسلام  و بخصوص کشورهائی که انقلاب کردند باید بدانند که اگر در صحنه بایستند و مقاومت کنند، پیروزی آنها بر همه ساز و برگ استکبار قطعی است. همه ابزارهای اقتدار قدرتهای استکباری در مقابل حضور مردم، در مقابل ایمان ملتها ناکارآمد است.

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif به چند روز گفتگو اکتفا نکنید
به نشستن دور یکدیگر و چند روز گفتگو کردن اکتفا نکنید و این دیدار را مقدمه‌ی یک حرکت بزرگ و ماندگار قرار بدهید. این حرکت بانوان مسلمان، این آشنائی با یکدیگر از سرتاسر دنیای اسلام را مغتنم بشمرید و این را یک پایه‌ای قرار بدهید برای یک حرکت عظیم در میان امت اسلامی که ان‌شاءاللَّه به پیروزی‌های بزرگتری منتهی خواهد شد.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی