news/content
نسخه قابل چاپ
1377/10/09

دیدار اعضای هیأت دولت با رهبر انقلاب در ماه مبارک رمضان

رئیس جمهور و هیئت دولت، امشب افطار را میهمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند.
مقام معظم رهبری در ابتدای این دیدار، طی سخنانی با بیان احادیثی از پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام، حاضرین را به رعایت تقوا و تلاش بیشتر در جهت خدمت به نظام و امت مسلمان، دعوت نمودند و با تقدیر از رئیس جمهور و هیئت دولت به خاطر تلاشهای بی‌وقفه در جهت حل مشکلات اقتصادی، فرمودند: دولت باید برای مسأله صرفه‌جویی که مورد توصیه است، هم برای آحاد ملت در تمامی زمینه‌ها الگو ارایه نماید، هم در کلیه مراتب و مراحل کارهای دولت و سازمانهای وابسته به این امر مهم بپردازند و با توجه به کاهش درآمدها، سعی شود با برنامه‌ریزی دقیق، اولویتها شناخته شده و بر اساس اولویت نیز دنبال شود.
پس از سخنان مقام معظم رهبری، نماز مغرب و عشاء به امامت معظم‌له اقامه شد و رئیس جمهور و هیأت دولت در میهمانی افطار رهبر معظم انقلاب اسلامی شرکت کردند.
بر پایه همین گزارش، پیش از سخنان مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی رئیس جمهور، گزارش مختصری از مسایل مطروحه در هیئت دولت در زمینه مقابله با مشکلات اقتصادی و توطئه‌های دشمنان و تهیه طرح و برنامه جهت رعایت صرفه جویی و پیگیری اقتصاد بدون نفت، به استحضار رهبر معظم انقلاب اسلامی رساند.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی