news/content
نسخه قابل چاپ
1371/01/21

شرکت رهبر انقلاب در انتخابات چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی

همزمان با آغاز کار اخذ رأی در سراسر کشور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در ساعت هشت و سی دقیقه صبح امروز رأی خود را در مورد انتخاب نمایندگان حوزه انتخابیه تهران در چهارمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی به صندوق اخذ رأی ریختند.
مقام معظم رهبری از میان 170 نامزد نمایندگی مردم تهران در مجلس چهارم سی تن از نامزدهای مورد نظرشان را انتخاب کردند و برگ رأی خود را پس از درج نام و نام خانوادگی نامزدها، در صندوق سیار یکصد و ده ریختند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی که به هنگام ریختن رأی خود در صندوق، فرستادند اظهار امیدواری کردند که مردم با حضور یکپارچه خود در شعب اخذ رأی و انتخاب نامزدهای صالح مورد نظرشان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و معاندین اسلام و مسلمین بزنند.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: از خدای متعال درخواست میکنم که این انتخابات را برای ملت ایران مبارک و آثار آن را فرخنده و میمون قرار دهد. امیدوارم که مردم با حضور یکپارچه خود در پای صندوقها و رأی دادن به نامزدهای صالح مورد نظرشان مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و معاندین اسلام و مسلمین که اصرار بر عدم شرکت مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز خود دارند، بکوبند. انشاءالله مردم با شرکت گسترده در انتخابات پاسخی عملی به توطئه‌ها و خباثتهای دشمنان خواهند داد.
مقام معظم رهبری در بیانات کوتاهشان همچنین از تلاش و زحمات مسئولان و دست اندرکاران امر انتخابات تشکر کردند.

برچسب‌ها: مشارکت مردم؛
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی