news/treeDigram/view


    نمودار کلان | مروری بر بیانات رهبر انقلاب اسلامی پیرامون تولید ملی 28/11/1394

    رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۲۹ سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» را پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ نمودند. ایشان یکی از محوری‌ترین موضوعات «اقتصاد مقاومتی» را، توجه و حمایت از «تولید ملی» می‌دانند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از اوایل دوران رهبری‌شان به موضوع تولید ملی توجه ویژه داشته‌اند و تا به امروز بر این موضوع تأکید دارند. ایشان در دیدار کارکنان نیروی هوایی ارتش فرمودند:‌ «ما اگر وابسته‌ی به نفت نباشیم، ما اگر تولید داخلی‌مان را تقویت بکنیم، آن روزی که نفت از صد دلار می‌آید به بیست‌وچند دلار، دیگر تنمان نمیلرزد. ما اگر بتوانیم تولید داخلی را رونق بدهیم، رکود را از بین ببریم، آن‌وقتی که دشمن واردات فلان کالا را محدود میکند، ممنوع میکند، ما خم به ابرو نمی‌آوریم. اقتصاد درونی را باید تقویت کرد...  توصیه‌ی من به مسئولین محترم کشور این است که این جنجالهای روزنامه‌ایِ مربوط به انتخابات، سر اینها را گرم نکند، مشغول نکند؛ به فکر اقتصاد باشید. منابع را به سمت آنجایی هدایت کنید که باید هدایت کرد؛ یعنی به سمت تولید؛ چه تولید کشاورزی، چه تولید صنعتی.»
    پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، نمودار کلان «تولید ملی» که شامل بیانات معظم‌له در این موضوع می‌باشد را منتشر می‌کند.
    علاقمندان می‌توانند با مراجعه به صفحه‌ی کلیدواژه‌ی «حمایت از تولید ملی» به مجموع محصولات پایگاه KHAMENEI.IR در این موضوع دسترسی پیدا کنند.

    دریافت نمودار «تولید ملی» از لینک‌های زیر:


    دریافت نسخه تصویر - نمودار کلان تولید ملی - صفحه اول [ حجم فایل : 177 کیلوبایت ]
    دریافت نسخه تصویر - نمودار کلان تولید ملی - صفحه دوم [ حجم فایل : 204 کیلوبایت ]
    دریافت نسخه تصویر - نمودار کلان تولید ملی - صفحه سوم [ حجم فایل : 215 کیلوبایت ]
    دریافت نسخه PDF - نمودار کلان تولید ملی [ حجم فایل : 185 کیلوبایت ]

    پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی