news/treeDigram/view
    پیوندهای مرتبطبياناتبيانات


    نمودار | بیانات رهبر انقلاب درباره‌ی «مسئله‌ی حجاب» 9/2/1403

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «مسئله‌ی حجاب تبدیل شده به یک چالش و بر کشور ما تحمیل شده؛ این را تحمیل کردند. کسانی نشستند نقشه کشیدند، برنامه‌ریزی کردند که حجاب بشود یک مسئله در کشور ما؛ در حالی‌ که چنین مسئله‌ای در کشور وجود نداشت... بنده نظر قاطع خودم را در این مورد عرض میکنم... از لحاظ شرعی، حجاب یک حکم مسلّم شرعی است... این چیزی است که از آن صرف‌نظر نمیشود کرد. مردم ما مسلمانند، مقیّدند،‌ متعبّدند، ‌بانوان ما متعبّدند،‌ باید رعایت کنند این را؛ حکم شرع است. یک نگاه، نگاه قانونی است؛ قانون واجب‌الاطاعه است و در این زمینه، حکم قانونی وجود دارد؛ رعایت حکم قانون برای همه واجب است. چه آن کسانی که به شرع معتقدند، چه حتّی آن کسانی که به شرع هم معتقد نیستند، قانون را بایستی رعایت کنند.» ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    رسانه‌ی KHAMENEI.IR مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد «مسئله‌ی حجاب» از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۳ را در قالب نمودار درختیِ موضوعی تدوین و منتشر کرد.
    این نمودار اجمالیِ موضوعی، حاصل بررسی، تحلیل، دسته‌بندی و نمایه‌سازیِ مجموعه بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی این موضوع طی سال‌های ذکر شده با حجم بیش از ۱۰ هزار کلمه است که با روش تحلیلِ بیانات براساس «ساختار ظاهری و سلسه‌مراتبیِ متن» در دسترس مخاطبان و پژوهشگران قرار میگیرد.
    جامعیت، دسته‌بندی و گزارشِ اطلاعات براساسِ منطوق کلامِ گوینده و برخورداری از ضابطه‌ی روشیِ دقیق در دسته‌بندی محتوا از جمله مزیت‌ها و خصوصیات این محصول است.


    دریافت نسخه PDF اجمالی - نمودار | بیانات رهبر انقلاب درباره‌ی «مسئله‌ی حجاب» [ حجم فایل : 1956 کیلوبایت ]

    پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی