news/photo/album

باید قوی شویم

رهبر انقلاب: ملت ایران باید خود را قوی کند؛ این حرف من است... اگر یک ملتی به خود نیاید، خود را قوی نکند، دیگران به او زور میگویند... بعضی ملتها هستند که امیدی وجود ندارد که بخواهند در خود آن نیرویی را که بتوانند مقابله کنند با زورگویان و گردن‌کلفت‌های عالم، ایجاد کنند؛ اما ملت ما این‌جور نیست؛ ملت ما به ‌سمت اقتدار ملی هم راه افتاده است و راه زیادی پیموده است. ۹۳/۱/۱
#باید_قوی_شویم
لطفاً نظر خود را بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :


نظر شما : *
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 33 نظر ]
نرگس ،
1393-09-10 - 19:30

سلام.خدا قوت.بسیار زیباست این طراحی های اینفوگرافیتون.عالیه دست طراحش طلا.خدا قوت.
،
1393-09-09 - 02:28

چطوووووووور قوی باشیم خودتون پایتخت هستین یه نگاه به شمال و جنوب بندازین.... میشه قوی شد به نظرتون؟
سیدحسین ،
1393-09-08 - 16:25

با همت و تلاش و البته درایت و کاردانی مسئولین میتوانیم به تمام اهدافمان دست پیدا کنیم.
فائزه ،
1393-09-08 - 00:57

نباید برای قوی شدن چشممان به مسئولین باشد. هر کدام از ما می توانیم خودمان و خانواده مان را قوی  کنیم در خیلی از زمینه ها!
تغذیه مناسب- ورزش- مطالعه- عبادت و....هرکدام بعدی از وجود ما را قوی میکند.
وقتی خودمان قوی شدیم می توانیم دیگران را هم قوی کنیم!
مهدی ،
1393-09-07 - 00:30

از تمامی سازنده این سایت تشکر می کنم وخودم با جان ومال کمک می کنم.
میثم ،
1393-09-05 - 18:55

من به سهم خود عهد می بندم که در راستای عزت کشورم و ساختن ایرانی قدرتمند کوشا باشم... ایرانی تا آخرین قطره خون پایبند به عهد خود می ماند ....
محمد بابلی ،
1393-09-04 - 21:42

رهبر معظم انقلاب انسان بزرگی هستند که باید قدرشون رو بدونیم و مثل کوفیان نباشیم که به حاکمان بزرگی همچون امام علی (ع) و مختار خیانت کردند.
مهدی ،
1393-09-03 - 19:47

سلام بر امام وشهدا عامتاً رهبر مفداه خاصاً
باید به سلاح علم وشجاعت و شهادت مجهز وگوش بفرمان امام خود مقتدای خود بود
علی ،
1393-09-03 - 19:00

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه عجل الله تعالی فرجه الشریف
اسلام عیک یا روح الله رحمه علیه 
السلام علیک یا نایب الامام خامنه ای دامه برکاه
خلاصه راه های قوی شدن:
انسان های برنامه ریز خالص باشند
برای شناخت (علم و حکمت) و اقدام (عمل صالح) انسان در بعد عقاید، احکام، اخلاق و مهارت‏های لازم تلاش کنند، آن گاه توسل و توکل نمایند، در این صورت قدرت حاصل خواهد شد. ان شاالله. 
هزاران سال دیگر هم نسخه همین است.
با آرزوی توفیق الهی
،
1393-09-03 - 18:57

مثل شیرینی شکلات شده طرحتون
مهدی حقیقت طلب ،
1393-09-03 - 13:04

راههای تقویت یک ملت بر 3 اصل است:
1 - پایبندی به اصول اعتقادی و ایمان به خداوند و تقویت معنویت و ایمان
2 - تقویت شعور اجتماعی و همزیستی اجتماعی و بنیان خانواده
3 - تقویت قدرت اقتصادی جامعه
مهدی حقیقت طلب ،
1393-09-03 - 12:14

سَبَّحَ لِلّهِ ما فِی السَّموتِ وَالَرضِ وَ هُوَ العَزیزُ الحَکیمُ . لَهُ مُلکُ السَموتِ و الاَرضِ یُحی وَ یُمیتُ وَ هُوَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ . یُسَبِّحُ لِلّهِ ما فِی السَّموتِ وَما فِی الاَرضِ لَهُ المُلکُ وَ لَهُ الحَمدُ وَ هُوَ کُلِّ شَی ءٍ قَدیرٌ  . تَبرَکَ الَّذی بِیَدِهِ المُلکُ وَ هُوَ کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ . 
مهدی حقیقت طلب ،
1393-09-03 - 10:32

تنها عامل تقویت ملت ایمان به خداوند و تقویت معنویت است و حرکت در صراط مستقیم اوست. آری ایمان داشتن به خداوند متعال و اثبات آن همراه باعمل به عزت و عظمت و قدرتی دست می یابیم که همه ابرقدرتهای جهان متحد شوند توان ایستادن در برابر آن را ندارند . آری تنها عاملی که یک ملت به مقصد نهایی خود و سعادت می رسد خداوند یزدان و بی همتا ست . زمین و آسمان و هر چه در آن است از لطف عنایت ، مصلحت و تدبیر و حکمت اوست و قرآن کلام الهی هدایتگرمان در این مسیر است .مگر می شود ما یار خدا باشیم او یار ما نباشد.
کهیعص
طاهره افتخاری ،
1393-09-03 - 10:03

سلام رهبر عزیزتر از جانم!
الگو سازی برای جوانان در جامعه غلط است. متاسفانه صدا و سیما وضایف خود را به خوبی انجام نداد. نخبه و افراد موفق کم نداریم‏، دانشمندان در داخل کشور زیادند اما صدا و سیما وسیله ای برای تبلیغات شده‏، افرادی را دعوت می کند و از آنها به عنوان هنرمند یاد میکند که هنرمند بودنشان محل اشکال است. جوان این افراد را الگوی خود می پندارد به جای اینکه از نخبه گان و دانشمندان ما دعوت شود تا با نحوه زندگی آنها آشنا شویم و بدانیم چگونه خانواده ای دارند و رمز و راز موفقیتشان چه بوده است.
طاهره افتخاری ،
1393-09-03 - 09:59

سلام رهبر عزیزتر از جانم‏!
باید بر کارهای اساتید دانشگاه نظارت بیشتری کرد‏، متاسفانه عده ای از اساتید در دانشگاه های دولتی مشغول به کارند که سال به سال پژوهش نمی کنند و فقط کار ترجمه انجام می دهند یعنی کتاب می خوانند و مطالب آن را به دانشجو یاد می دهند‏، در اینصورت دانشجو در زمینه پژوهش موفق نخواهد بود. باید در دانشگاه محلی باشد که در این زمینه به اعتراض دانشجو رسیدگی کنند.حتی مدارس غیر انتفاعی با مشکل اساسی رو برو هستند‏ و باید بر کار آنها نیز بیشتر نظارت کرد که چگونه افرادی را به کار میگیرند.
طاهره افتخاری ،
1393-09-03 - 09:57

سلام رهبر عزیزتر از جانم!
پذیرش زیاد دانشجو در مقطع دکتری و استخدام او تبدیل به یک واقعیت تلخ شده است. با این وضعیت عده ی زیادی هستند که در پی ادامه تحصیل در خارج هستند، آنجا می مانند مشغول به کار می شوند‏، اینها نخبه گان و سرمایه های ما هستند. شرکت ها و مؤسسات کم نیستند که نیروی کارشان تحصیلات مرتبط و لازم را ندارند و رابطه فامیلی بیشتر اثر گذار است. دانشجوی تحصیل کرده در بهترین دانشگاه های دولتی با حداقل حقوق نسبت به این افراد گذران زندگی میکند. تحصیل کنندگان بیکار و افراد چند شغله فراوانند.
طاهره افتخاری ،
1393-09-03 - 09:53

سلام رهبر عزیزتر از جانم‏!
باید از لحاظ علم ‏و ایمان خود را قوی کنیم و کمتر کار ترجمه انجام دهیم و تلاش کنیم برای نوآوری تا ایده های جدید داشته باشیم و مقالات و پایان نامه های دانشگاهیمان بیشترین ارجاع را در مجلات داخلی و خارجی داشته باشند. باید جوانانی که در مسیر علم تلاش میکنند را حمایت کرد در واقع سرمایه های خود که همین نخبه گان هستند را در  داخل به کار گیریم. وقتی جوان نخبه ما به غرب می رود در واقع به آنها خدمت رسانی میکند و عملا جمهوری اسلامی تبدیل به پایگاهی برای نیرو رسانی به غرب می شود.
زین العابدین حرفتی ،
1393-09-03 - 09:02

سلم علیکم
برای قوی شدن ملت و نظام جمهوری اسلامی 
نیاز مند  عمل به فرامین رهبری ووصیت نامه 
الهی وسیاسی حضرت امام  خمینی (ره)میباشد.
بهروز ،
1393-09-02 - 14:24

عرض سلام و ادب خدمت رهبر معظم انقلاب حفظ الله 
فاكتور هايي كه يك ملت را قوي مينمايد عبارتند از :
1-  اتكال به خداوند و تولي و تبري از ائمه معصومين (ع) و اعتقاد راسخ به مفهوم والاي ولايت  2- نيروي نظامي و امنيتي  مقتدر و توانمند
3- استقلال سياسي 4- مبارزه جدي با مفاسد اقتصادي 5- پيشرفت علم و فن آور 6-استقلال اقتصادي
اما بعد 
تنها نقص ما از ميان فاكتورهاي فوق عدم استقلال اقتصادي ماست به عبارتي اقتصاد ، پاشنه آشيل كشور شده است.ريشه مشكلات اقتصادي واردات بي رويه  كالاهاي غير سرمايه ايي است.
يا حق


محمدعی سیروس زنجانی ،
1393-09-02 - 14:18

با سلام و تحیت؛ احتراما برای قوی شدن طبق دستور قرآن جمع آوری نیرو و استعداد افراد در شکل بسیج در پنجره های مختلف نظامی و ... است اما آن چیزی که بنظر می رسد دوباره قرآن ما را به آن دستور می دهد درس آموزی از تاریخ است و حال چه بهتر که در تاریخ نه چندان دور و آسیب شناسی آن باشد یعنی امپراطوری عثمانی که هر چند جنگ به ظاهر آن را به شکست و سقوط رساند اما خوب که آسیب شناسی می کنیم می بینیم که ضعف مدیریت که سه حوزه مدیریت ساز کشور یعنی آموزش های دانشگاه ، حوزه علمیه و... عدم امنیت غذایی قوت را می گیرد.
سید محمد اجاق زاده محمدی ،
1393-09-02 - 14:14

با سلام
به نظر من در راستای تقویت بنیانهای ملی می بایست به موارد زیر توجه کرد:
1-  وحدت مردم و نخبگان زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب
2- قانون مداری 
3- پرهیز از کشمکش های بی فایده سیاسی بویژه در میان نخبگان
4- قطع وابستگی اقتصاد کشور به نفت 
5- استفاده از گفتمان و منطق در روابط بین الملل ضمن حفظ عزت و اقتدار کشور 
6- پرهیز از اقدامات شتاب زده و بدون پشتوانه علمی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی (داخلی و خارجی)
7- توجه بیش از پیش از به آراء و نظرات مردم
8- پرهیز از افراط
محمد ،
1393-09-02 - 13:35

سلام. انصافا طرح زیبایی است و البته پر زحمت. من همه طرحایتان را دانلود می کنم و زیبایند ولی این ایده جالبی بود. تشکر
احسان ،
1393-09-02 - 13:21

بیشتری اختصاص بدهند تا جوانان ما بتوانند توانمندی های خودرا نشان دهند.بعنوان مثال صنعت خودرو باید به جوانان کشور اعتماد کند و طرح های آن را قبول کند تا بتواند پیشرفت کند.
علاوه بر فناوری  بخش کشاورزی هم میتواند بخش عظیمی از بودجه کشور را تامین کند.بنظر من مسوئلین باید به کشاورزی توجه بیشتری کنند.
احسان ،
1393-09-02 - 13:19

با عرض سلام.من برای قوی شدن ملت شعار ((جوان، فناوری ، اقتصاد)) را انتخاب میکنم. برای قوی شدن ملت از منظر اقتصاد باید دانشگاهها در شیوه تدریس خود بازنگری کلی کنند.زمان زیاد تحصیل،حفظی گرایی،ارزشیابی بر اساس نمره که باعث فشار روحی روانی میشود ،منطبق نبودن دروس با علم روز،مجهز نبودن آزمایشگاهها و... از مشکلات حاد دانشگاهها در بخش علم هست.مطمئنا زمانی ما دانشمندان و صنعتگران متخصص خواهیم داشت که دانشگاههای مااصلاح شوند.
من ازهمه مسئولین چه اصولگرا وچه اصلاح طلب خواهش میکنم به پژوهش و فناوری بودجه...
پیمان عبدالهی ،
1393-09-02 - 13:19

با سلام و عرض ادب و احترام 
اینجانب پیشنهاد تشکیل یک تیم تحقیقاتی در حوزه دانشهای کهن که امروزه کشورهایی چون امریکا به صورت انحصاری از آن استفاده مینمایند را دارم.
به طور مثال عدد پر کاربرد پی در ریاضیات که در تمامی صنایع زیر بنایی و تکنولوژی ها و محاسبات رکن اساسی دارد و در رقم سوم اعشار دارای خطاست  در صنایع کشور اصلاح شود.
موارد بسیاری دیگر در بخش کشاورزی و دارو نیز هست که در صورت نیاز آماده ارایه می شود.
اینجانب به همراه تیمی از تخبه های کشور با رزومه ای پر بار آماده خدمت رسانی هستیم.
احمد ،
1393-09-02 - 13:06

در زمان حال تنها راه قوی شدن با توجه به استعداد و پتانسیل موجود در جوانان ایران ، رشد تولید است که متاسفانه سود بانکی و مسائل نظیر آن مملکت را به یک کشور مصرف کننده تبدیل کرده است و جایی برای فعالیت تولیدی نمانده است...
،
1393-09-02 - 12:51

خیلی بی خوده. زشته این دستها توی هم رفته
حسین لنجانی ،
1393-09-02 - 12:48

قوی شدن، باید براساس اعتدال و عقلانیت حرکت کرد. کشور ژاپن قوی شدن به معنای واقعی را صرف کرده است. برای قوی شدن لازم است در ابتدا جو امنیتی که بر کشور حاکم است را برطرف کنیم و پس از آن اجازه دهیم روشنفکران جامعه در متن حرکت قرار گیرند. در کشور ما، افرادی با تکیه بر نیرنگ و عوام فریبی به منصب‌های عالی دولتی می‌رسند و افراد نخبه و روشنفکران خانه نشین شده‌اند. مرگ بر آمریکای واقعی را باید از ژاپن آموخت که صنعت خودروسازی و لوازم خانگی آمریکا را در دست گرفته است. مرگ بر آمریکای ما تنها لقلقه زبانی است
امير ،
1393-09-02 - 12:27

با سلام
اينجانب چند سالي است كه طرحي براي استفاده از نظرات نخبگان و ايده هاي مردم و استفاده از تجربيات ديگر كشورها، براي سياست سازي و  بومي سازي توسعه  آماده كردم كه در مشورت با كارشناسان امر، آن را بسيار كاربردي و باعث جهش در برنامه ريزي توسعه و بومي سازي آن دانستند.
در صورت ارائه ايميل فايل مورد نظر را برايتان ارسال مي كنم. 
رضا ،
1393-09-02 - 12:20

تنها راه قوی شدن یک ملت چیزی نیست جز تبعیت از قانون اساسی
رعایت قانون و تمام......
کاظم بهزادی ،
1393-09-02 - 11:28

ضمن عرض سلام و ادب و احترام امیدوارم این طرح بسیار زیبا، جالب و کاربردی پس از شرکت مخاطبان آن در فراخوان و دریافت نظرات و پیشنهادات همه طرحی عملیاتی و اجرایی در سطح کلان کشور شود.
مدیر پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار
مهدي ،
1393-09-02 - 10:33

زير سايه ولايت و با اتحاد قوي ميشويم و آينده ازان ماست . انشا. ا...
احتشامی ،
1393-09-01 - 20:59

آفرین بر شما ،احسنت؛ طرح زیبایی هست. «ملّت ایران باید خود را قوی کند» اتفاقاً چند وقت پیش یه پوستری رو هم شبیه همین پوستر با این موضوع طرح کرده بودید به نشانی: farsi.khamenei.ir/photo-album?id=26000#203446
سال 1403
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی