news/content
نسخه قابل چاپ
1388/02/23

ماموستا صالحی: تفرقه افکنان آب به آسیاب دشمن می‌ریزند/ گفت و گو

ماموستا صالحی: تفرقه افکنان آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

 
ماموستای صالحی اظهار داشت: کسانی که از تفرقه دم می‌زنند و بر مسائل تفرقه آمیز شیعه و سنی اصرار می‌کنند، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

ماموستا صالحی از علمای اهل تسنن سقز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار امروز خود با علما و روحانیان سنندج، مباحث بسیار مهم و تعیین کننده‌ای را در رابطه با لزوم حفظ وحدت میان مسلمانان مطرح کردند و بر مواردی که روز گذشته فرموده بودند، تأکید کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما رهبر معظم انقلاب را باران رحمتی بر سر کردستان می‌دانیم و امیدواریم که برکات سفر ایشان هر روز بیش از گذشته بر مردم کردستان روشن‌ شود.

ماموستا صالحی گفت: همه علما چه از اهل تسنن و چه شیعیان باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم و بر مواردی که ممکن است باعث تفرقه جهان اسلام بشود، اصرار نکنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام از هر موقعیتی برای ضربه زدن به کشور عزیز ما استفاده می‌کنند و نباید با تاکید بر نقاط تفرقه‌آمیز آب در آسیاب دشمن بریزیم.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی