newspart/index2
تروریسم دولتی / تروریسم / رژیم تروریستی/رژیم تروریستی/تروریست پروری/تشویق تروریسم
طراحی این صفحه تغییر کرده است، برای ارجاع به صفحه‌ی قبلی اینجا کلیک کنید.
تروریسم دولتی

تبلیغات دشمن علیه ملت ایران، هرگاهی یک‏بار اوج می‏گیرد. مخصوص امروز هم نیست؛ حرفها هم حرفهای تازه‏ای نیست. شاید الآن پانزده، شانزده سال است که دشمنان این ملت و دشمنان این انقلاب، جمهوری اسلامی را به همان چیزهایی متّهم می‏کنند که امروز هم متّهم می‏کنند. فرقی که کرده است، این است که آن روز کلّیاتی را می‏گفتند، ما تحلیل می‏کردیم و می‏گفتیم منظورشان این است؛ امروز خودشان به همان چیزی که ما آن روز تحلیل می‏کردیم، تصریح می‏کنند! سالهای متمادی گفتند که ایران از تروریسم‏ حمایت می‏کند؛ ما می‏گفتیم که مقصود آن‏ها که می‏گویند «دولت‏ ایران از تروریسم حمایت می‏کند»، این است که ما از مبارزان فلسطینی حمایت می‏کنیم. این را می‏گویند «حمایت از تروریسم»!مبارز فلسطینی را تروریست و حمایت از او را حمایت از تروریسم می‏نامند! ما در سابق این را بارها می‏گفتیم؛ حالا خودشان تصریح می‏کنند و همین را می‏گویند! این نشان می‏دهد که استکبار جهانی و دستگاه امپراتوری خبری آن، وقتی‏که ناچار باشد، آن حقایقی را که یک‏وقت مجبور بود پنهان کند، با وقاحت تمام آشکار می‏کند و شرمی ندارد!
دشمنی رفته ملتی را از خانه‏اش بیرون کرده، کشوری را غصب نموده، حکومت ظالمانه‏ای تشکیل داده، مردم آن سرزمین را با انواع مصیبتها مواجه کرده و انواع محنتها را بر سر آن‏ها وارد آورده است؛ وقتی آن مردم یک فریاد می‏کشند و یک عکس‏العمل کوچک نشان می‏دهند، به این می‏گویند تروریست!
بله؛ اگر معنای تروریسم این است، ما افتخار می‏کنیم که از مبارزان فلسطینی حمایت کنیم؛ وظیفه‏ی ماست. ما از حق دفاع می‏کنیم، با باطل مقابله می‏کنیم؛ حالا انسانهای باانصاف عالم، خودشان قضاوت کنند.
یک صاحبخانه و یک غاصب داریم. صاحبخانه، فلسطینیها هستند. و غاصب، صهیونیستهایی که از اطراف دنیا از امریکا، از اروپا، از روسیه و از جاهای دیگر رفتند در آنجا ساکن شدند. آن غاصبان نسبت به این صاحبخانه‏ها صد جنایت انجام داده‏اند؛ صاحبخانه‏ها هم مواردی مقاومت کرده‏اند و به آن‏ها ضربه زده‏اند. کدام تروریستند؟! آیا آن کسی که به خانه‏ی مردم رفته، زنان را کشته، بچه‏ها را کشته و در «دیر یاسین» فاجعه آفریده و هزار مشکل برای مردم درست کرده است، در خانه‏های آن‏ها دیگران را اسکان کرده و شهرهای فلسطینی را به دیگران داده است، الآن هم اگر کسی نفس بکشد، او را به زندانهای سخت می‏اندازد، این تروریست است، یا آن کسی که حقّ خودش را مطالبه می‏کند؟!
این شیخ شجاع فلسطینی که به ایران آمد و سرتاپا فلج است دستش فلج، پایش فلج و قطع نخاعی است سالهاست که شجاعانه مبارزه می‏کند. با وجودی که قطع نخاع دارد، او را به زندان بردند و شکنجه کردند! احتمال دادند اگر به بدنش ضربه بزنند، حس نکند؛ لذا به صورتش شلاق زدند و به او بی‏خوابی دادند! این‏ها تروریست نیستند؟!
به داخل لبنان می‏آیند و مبارزان لبنان را که با آن‏ها مخالفند، می‏دزدند و می‏برند. این‏ها تروریست نیستند؟! آن وقت آن کسی که فریاد می‏زند، دو نسل زیر چادر، در داخل خیمه‏ها و در اردوگاهها، داخل خانه‏های محقّر، در خارج از شهر و کشور خودشان زندگی کردند و غربت دنیا را تحمّل نمودند و حالا یک‏کلمه حرف زدند، یا اقدامی کردند، این‏ها تروریستند!
امریکا طرف‏دار صهیونیستهاست و ما طرف‏دار فلسطینیها؛ کدام طرف‏دار تروریست هستیم؟! باانصافهای دنیا بگویند. این را می‏گویند «طرف‏داری ایران و دولت ایران و ملت ایران از تروریسم»!
نه آقا! این معنایش این است که ملت ایران حاضر نیست این قلدری را که امریکا به‏خرج می‏دهد، قبول کند. می‏خواهند باطلی را حمایت کنند؛ می‏خواهند همه‏ی دنیا از آن باطل حمایت کنند و همه این را حق بدانند و متأسفانه خیلی‏ها در دنیا قبول کردند؛ ولی ملت ایران قبول نمی‏کند. ملت ایران شجاع است. ملت ایران ایستاده است. خیال نکنند این حرف، حرف یک نفر، یا حرف جمعی در ایران است.1377/02/18

لینک ثابت
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی