newspart/index2
طراحی این صفحه تغییر کرده است، برای ارجاع به صفحه‌ی قبلی اینجا کلیک کنید.
ناکامی وشکست ،سرنوشت لجاجت رژیم صهیونیستی در برابر حق ملت فلسطین

تبهکاران غاصب فلسطین بدانند که قدرت‌نمائی‌های احمقانه‌ی آنان بزرگ‌ترین شاهد ضعف و شکست آنها است و رژیم غاصب و دولت مجعول صهیونیستی محکوم به فنا است. فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و هر لجاجتی در برابر این حق مسلم، سرنوشتی جز ناکامی و شکست ندارد. «لیحق الحق و یبطل الباطل و لوکره المجرمون»(1)1383/01/03

1 ) سوره مبارکه الأنفال آیه 8
لِيُحِقَّ الحَقَّ وَيُبطِلَ الباطِلَ وَلَو كَرِهَ المُجرِمونَ
ترجمه:
تا حق را تثبیت کند، و باطل را از میان بردارد، هر چند مجرمان کراهت داشته باشند.
لینک ثابت
شیخ احمد یاسین

بسم الله الرّحمن الرّحیم‏ 
اطلاع یافتیم که دست گنهکار رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب جنایتی بزرگ شده و عالم مجاهد مرحوم شیخ احمد یاسین بنیانگذار و پیشوای جنبش حماس را به شهادت رسانیده است. شهادت، بی‏گمان آرزوی همیشگی این شیخ مجاهد پارسا بود و کشته شدن در راه خدا در کام بندگان مخلص او شیرین است ولی این نمی‏تواند از عظمت گناه تبهکاران غاصب صهیونیست بکاهد و وزر این جنایت بزرگ را بر دوش آنان سبک کند.
خون شیخ احمد یاسین درخت تناور مقاومت اسلامی را آبیاری و آتش خشم ملت فداکار فلسطین را شعله‏ورتر خواهد کرد و مظلومیت او پرچم مظلومیت فلسطین را به اهتزاز در خواهد آورد.
آنچه از شیخ احمد یاسین و ملت فلسطین با این جنایت ستاندند جسمی نحیف و علیل بود. فکر او را و خطی را که او ترسیم کرد و راهی را که او گشود نخواهند توانست از ملت فلسطین بگیرند. روح شیخ زنده است و درس او که اینک با خون مظلومانه‏اش ماندگارتر و برجسته‏تر شد زمزمه‏ی جوانان و نوجوانان و نسل آینده‏ی فلسطین خواهد بود.
تبهکاران غاصب فلسطین بدانند که قدرت‏نمائی‏های احمقانه‏ی آنان بزرگ‏ترین شاهد ضعف و شکست آن‏ها است و رژیم غاصب و دولت مجعول صهیونیستی محکوم به فنا است. فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و هر لجاجتی در برابر این حق مسلم، سرنوشتی جز ناکامی و شکست ندارد.
«لیحق الحق و یبطل الباطل و لو کره المجرمون»
این‏جانب شهادت این شیخ مجاهد فی سبیل الله را به روح بلند او تبریک و به ملت فلسطین و به ویژه به جوانان فداکار و سرافراز مبارز فلسطینی و نیز به خاندان مکرم او تسلیت می‏گویم و سربلندی امت اسلامی و پیروزی مجاهدان فلسطینی و لبنانی را از خداوند متعال مسئلت می‏کنم.
سید علیّ خامنه‏ای‏1383/01/03

لینک ثابت
مقاومت اسلامی

اطلاع یافتیم‌‌ که‌ دست‌ گنـهکـار رژیـم غاصب‌‌ صهیونیستی‌‌ مرتکب جنایتی بزرگ‌ شـده‌ و عالم‌‌ مجـاهـد مـرحـوم شیـخ‌ احمـد یـاسیـن‌ بنیانگذار و پیشوای‌ جنبش‌ حماس‌ را به‌ شهادت‌ رسانیده‌ است‌. شهادت، بی‌‌ گمان‌‌ آرزوی‌ همیشگی این شیخ‌ مجاهد پارسا بود و کشته‌‌ شـدن‌ در راه خـدا در کام‌ بندگان‌‌‌ مخلص‌ او شیرین است‌ ولی‌ ایـن نمی‌تواند از عظمت‌ گناه‌ تبه کـاران‌ غـاصـب‌ صهیونیست‌‌ بکاهد و وزر این‌ جنایت بـزرگ‌ را بر دوش‌ آنان‌ سبک‌ کند.
خون‌‌ شیخ‌ احمد یـاسیـن درخـت‌ تنـاور مقاومت‌‌ اسلامی‌ را آبیاری‌ و آتش‌ خشـم‌ ملـت فداکار فلسطین‌ را شعله‌ورتر خواهد کـرد و مظلومیت‌‌ او پرچم‌ مظلومیت فلسـطیـن‌ را بـه‌ اهتزاز درخواهد آورد.
آنچه ‌از شیخ‌ احمد یاسین‌‌ و ملت‌ فلسطین با این‌ جنایت‌ ستاندند جسمی‌ نحیف‌ و عـلیـل‌ بود. فکر او را و خطی‌ را که ‌او ترسیم‌ کرد و راهی‌ را که‌ او گشود نخواهند توانست‌ از ملت‌ فلسطین‌ بگیرند. روح‌ شیخ‌ زنده‌‌ است‌ و درس‌ او که اینـک‌ با خون‌ مظلومانه‌اش‌ ماندگارتر و برجسته‌تر شد زمزمه‌ی‌ جوانـان‌‌ و نـوجـوانـان و نسـل‌ آینده‌ی‌ فلسطین‌ خواهد بود.1383/01/03

لینک ثابت
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی