news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبيانات
نسخه قابل چاپ
1370/02/25

دیدار پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان قلب با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز پس از برخاستن از بستر بیماری، در ملاقات با پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و خدماتی و دیگر پرسنل بیمارستانی که در آن بستری هستند طی سخنان کوتاهی از خدمات و تلاش تمامی آنان در رسیدگی به حال بیماران قدردانی کردند. ملاقات کنندگان که با مشاهده رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع خود سرا پا هیجان زده شده بودند برای دقایق متمادی به ابراز احساسات پرداخته و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز که آثار بهبودی نسبی در ایشان پس ازعمل جراحی مشهود بود به گرمی به احساسات آنان پاسخ گفتند.

رهبر انقلاب اسلامی در سخنانشان رسیدگی به بیماران را بطور عام از شریفترین مشاغل خواندند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: کمک به بیماران در هر شغل و تخصصی از بهترین و شریفترین مشاغل است، زیرا دل انسانهایی را که محتاج کمک هستند شاد می کند و شاد کردن انسانها از بزرگترین صدقات و خدمات است .

رهبر انقلاب اسلامی همچنین فرمودند: شاد کردن دل انسانها کاری است که رضای خدا در آن است و یقینا هر کاری که در آن رضای خداوند باشد، هیچ ارزش مادی قابل اندازه گیری نیست.

مقام معظم رهبری در ادامه سخنانشان افزودند: آرزویمان این است که بتوانیم امثال این بیمارستان راچندان توسعه بدهیم که همه مردم کشور در هنگام نیاز بتوانند از آن استفاده کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: بیماری و عوارض جسمی برای همه کس،مخصوصاً برای قشرهای کم درآمد یک امر طبیعی و قهری است. آنروز که ما بتوانیم امکانات خوب درمانی را برای همه فراهم کنیم، یقینا آنروز برای همه ما یک عید است و امیدواریم که آن روز هر چه زودتر فرا برسد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان سخنانشان بار دیگر صمیمانه از تمامی کادر درمانی و خدماتی بیمارستانی که در آن بستری هستند قدردانی کردند و آنان را متوجه اهمیت وظیفه ای که بعهده دارند، ساختند.

این گزارش همچنین حاکیست که امروز حجت‌الاسلام والمسلمین حکیم رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق و گروهی از اساتید حوزه علمیه قم، علماء، روحانیون، معاونین و مشاورین رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولین قوه قضائیه، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر مسئولین کشور در بیمارستان از حضرت آیةالله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا عیادت کردند و شفای عاجل و طول عمر با عزت برای معظم له را از درگاه خداوند متعال خواستار شدند.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی