news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکس
نسخه قابل چاپ
1387/09/06

دیدار فرمانده و معاونین نیروی دریایی ارتش با فرمانده کل قوا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز در دیدار فرمانده و معاونین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تجربه‌ی بسیار گرانبهای ایران در زمینه‌ی رشد و بالندگی بدون توجه به اراده و خواست قدرت‌های سلطه‌گر و زورگو خاطرنشان کردند: این کشور به برکت اعتماد و توکل به خدا و به میدان آوردن دل و جان و همه‌ی امکانات خود اکنون به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است، به طوری که دشمنان هم به این واقعیت اعتراف می‌کنند.
فرمانده کل قوا با گرامیداشت هفتم آذر و فداکاری دریادلان نیروی دریایی ارتش، به ظرفیت‌ها، استعدادها و توانایی‌های بسیار بالای این نیرو اشاره کردند و افزودند: توجه به معنویت و ارتباط با خدا، توان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را افزایش می‌دهد و این تحقق وعده‌ی الهی و نصرت خداوند است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارتش را متعلق به ایران و اسلام دانستند و خاطرنشان کردند: ریشه‌ی انقلابی و ظرفیت بالای ارتش، قدرت خود را هنگام نیاز نشان می‌دهد که نمونه‌ی آن، رشادتهای بهت‌آور نیروی هوایی و دریایی در ابتدای جنگ تحمیلی است.
رهبر انقلاب اسلامی به توان انسانی و معنوی نیروی دریایی در کنار ظرفیت فنی، رزمی، تسلیحاتی و عملیاتی آن اشاره کردند و افزودند: اکنون، نیروی توانمند و جوان داخلی، با وجود تحریم‌ها توانسته است پیچیده‌ترین امکانات نیروی دریایی را بسازد و در مواقع نیاز تعمیر کند.
 
در ابتدای این دیدار، امیر دریادار سیاری -فرمانده نیروی دریایی ارتش- از توان رزمی و قدرت بازدارندگی این نیرو گزارشی را ارائه کرد.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی