news/content
نسخه قابل چاپ
1398/05/22

دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن و هیئت همراه با رهبر انقلاب

در دیدار عصر امروز (سه‌شنبه) هیئتی از جنبش انصارالله یمن با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، نامه‌ی آقای سیدعبدالملک بدرالدین رهبر جنبش انصارالله تقدیم ایشان شد.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با تمجید از ایمان، ایستادگی، هوشمندی و روحیه‌ی جهادی مردم یمن در برابر یک تجاوز وحشیانه و گسترده، تأکید کردند: هر ملت مؤمنی که به خدای متعال ایمان و به وعده‌ی الهی اعتقاد داشته باشد، قطعاً پیروز خواهد شد و بر همین اساس بدون شک پیروزی با ملت مظلوم و مجاهد یمن خواهد بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، شهادت ابراهیم بدرالدین -برادر آقای سیدعبدالملک بدرالدین- را تبریک و تسلیت گفتند و با تجلیل از خانواده‌ی بزرگ و مجاهد بدرالدین و گرامیداشت شهید حسین بدرالدین، افزودند: مردم یمن با تمدن عمیق و تاریخی خود و با روحیه‌ی مجاهدت و ایستادگی که در این پنج سال از خود نشان داده‌اند، آینده‌ی خوبی را در پیش دارند و به لطف خداوند، دولتی قوی را تشکیل خواهند داد و در چارچوب آن دولت، به پیشرفت خواهند رسید.

ایشان با تأکید بر اینکه سعودی‌ها و اماراتی‌ها و حامیان آنها که مرتکب جنایات بزرگی در یمن شده‌اند، قطعاً به نتیجه نخواهند رسید، خاطرنشان کردند: آنها به‌دنبال تجزیه‌ی یمن هستند که باید با قدرت در مقابل این توطئه ایستاد و از یمنِ یکپارچه، متحد و با تمامیت ارضی حمایت کرد.

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: حفظ یکپارچگی یمن با توجه به عقاید دینی و قومیتهای مختلف این کشور نیازمند گفتگوهای یمنی – یمنی است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به جنایتهای سعودی‌ها و همراهان آنها در یمن بویژه در روز عید قربان، افزودند: آنچه در یمن میگذرد، واقعیت دنیای امروز و مدعیان حقوق بشر است.

ایشان با اشاره به مواضع ضد آمریکایی و ضد غربی نظام جمهوری اسلامی تأکید کردند: این مواضع بر اساس تعصب نیست بلکه بر اساس واقعیات و عملکرد دولتمردان آمریکا و غرب است که با ظاهری انسانی و مدنی و اخلاقی، بدترین جنایتها را انجام میدهند و به‌طور دائم نیز دَم ازحقوق بشر میزنند.

رهبر انقلاب اسلامی، بی‌تفاوتی دنیای غرب را در قبال جنایاتی که در یمن و فلسطین رخ میدهد، یک نمونه از واقعیات دنیای امروز برشمردند و افزودند: باید با این قدرتهای جنایت‌کار، با قدرت ایمان و مقاومت و اتکاء به نصرت الهی، مواجه شد و تنها راه همین است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تحریمها و فشارهای گوناگون به جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بخصوص در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و مشکلات تأمین نیازهای اولیه‌ی دفاعی، خاطرنشان کردند: به‌رغم تحریمهای چهل‌ساله، ملت ایران با ایستادگی و ایمان و جهاد اکنون به توانایی‌های مهمی در زمینه‌ی سلاحهای دفاعی خود دست یافته است.

ایشان در پایان، ضمن اعلام حمایت از مجاهدت زنان و مردان مؤمن و مقاوم یمن، از هیئت یمنی خواستند، سلام ایشان را به برادر مجاهد و عزیز، سیدعبدالملک بدرالدین و همچنین ملت مؤمن و مقاوم یمن برساند.

در ابتدای این دیدار آقای محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن ابلاغ سلامهای گرم آقای سیدعبدالملک بدرالدین رهبر جنبش انصارالله و همه‌ی مجاهدان و رزمندگان یمنی خطاب به رهبر انقلاب اسلامی گفت: ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و ولایت امیرالمومنین (علیه‌السلام) میدانیم و مواضع حیدری و علوی شما در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه‌ی خط امام خمینی (رحمه‌الله) و مایه‌ی برکت و بسیار روحیه‌بخش میدانیم.

وی با تأکید بر اینکه مواضع رهبر جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان جهان بویژه مردم یمن، یک موضع دینی و اعتقادی است گفت: مردم یمن که در شرایط بسیار سختی به سر میبرند با دست خالی اما با ایمان و ثبات قدم در مقابل تجاوز هفده دولت ایستاده‌اند و به شما قول میدهیم که ملت یمن، منسجم و همچون یَد واحد به استقامت و ایستادگی خود در مقابل تجاوز ظلم، تا پیروزی کامل ادامه خواهند داد.

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 14 نظر ]
  • سدرضا ،
    1398-05-26 - 04:05

    فدای هیبتت سالارر..
    ترامپ خوار و خفیف شد و حوثی های مظلوم عزیز شدند.
    واقعا این آیه قرآن دیدنیه:«یُـعِزّ من یشاء و یُذّل من یشاء و هو اللطیف الخبیر» رو در عمل رهبرمون می بینیم.
    شکرت خدا
  • حسین ،
    1398-05-25 - 17:24

    لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین علیه السلام
  • 1398-05-25 - 06:45

    پیروزی یمن یعنی پیروزی #مقاومت 
    ان شاء الله حتما اون چیزی که دشمنا ازش میترسن شکل میگیره و پرچم اسلام رو برافراشته تر میکنه یعنی اتحاد و یکپارچگی ملت های مسلمان و مقاومت اسلامی 
  • امیرحسین ،
    1398-05-24 - 22:28

    لبیک یا خامنه ای
  • 1398-05-24 - 04:15

    خیلی لذت بردم از اینکه حضرت آقا دو دستی پیام سید بدر الدین را گرفتند ولی به پیام ترامپ اصلا محل ندادند
    اللهم احفظ قائدنا، نائب امامنا
  • محمد ،
    1398-05-23 - 21:03

    عدالت با یاری مستضعفین تحقق می یابد.
  • مهدی ،
    1398-05-23 - 12:30

    قوتی قلبی برای مستضعفین جهان ...اللهم احفظ قاعدنا الحسیني
  • علیرضا ،
    1398-05-23 - 02:32

    لبیک یا خامنه ی 
  • 1398-05-23 - 01:11

    کلاس دیپلماسی
  • ابوغفار ،
    1398-05-23 - 00:32

    لبیک یا سید القائد الامام حاج سید علی خامنه ای زید عزه، از افتخارات ما این است که در زمانی زندگی می کنیم که حضرت آیت الله خامنه ای پرچمدار مبارزه شرک و طاغوت است. جان ناقابل ما فدای ایشان و امام راحل قده که خیلی زیاد به گردن این ملت حق دارند. 
  • علی کیهور ،
    1398-05-22 - 22:54

    بسم الله الرحمن الرحیم وصلوات بر محمد وخلندان پاکش وسلام ودرود بر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ودرود بر همه شهیدان راه حق وامام راحل ره،یقینا دولت قاسد سعودی واماراتیها ومزدورانش که بدون ایدولوژی در یمن جنایت میکنند ،در مقابل مقاومت وعدم تسلیم مردم مظلوم یمن شکست خواهند خورد،انشاالله،عدم یاس وناامیدی وافزایش یافتن بصیرت مردم یمن وگرفتن تجربه بسیار مهم است که نگذارند دشمنان اسلام به هدف خودشان برسند.انشاالله‌
  • 1398-05-22 - 22:46

    بسمه تعالی سلام بسیار عالی تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری و شما عزیزان 
  • سید محمد مظلومی ،
    1398-05-22 - 22:02

    پیشرفت علمی ما بسیار خوب و افتخارامیز بوده است.
    جانم فدای رهبر!...
  • سامی ابوعواضه ،
    1398-05-22 - 21:33

    عاشق این عکس شدم
    خیییییلی زیباست...
    یک دنیا حرف دارد
    یکی سیدمقاومت و یکی شباب مقاوت...
در این رابطه بخوانید :
پیامک‌های این دیدار
  • رهبر انقلاب: مردم یمن با تمدن عمیق و تاریخی خود و با روحیه مجاهدت و ایستادگی که در این پنج سال از خود نشان داده‌اند، آینده خوبی را در پیش دارند و به لطف خداوند، دولتی قوی را تشکیل خواهند داد و در چارچوب آن دولت، به پیشرفت خواهند رسید. + محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله: به شما قول میدهیم که ملت یمن منسجم و همچون یَد واحد به استقامت و ایستادگی خود در مقابل تجاوز ظلم، تا پیروزی کامل ادامه خواهند داد.
  • رهبر انقلاب در دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن و هیئت همراه: سعودی‌ها و اماراتی‌ها و حامیان آنها مرتکب جنایات بزرگی در یمن شده‌اند و قطعاً به نتیجه نخواهند رسید، آنها به‌دنبال تجزیه یمن هستند که باید با قدرت در مقابل این توطئه ایستاد و از یمنِ یکپارچه، متحد و با تمامیت ارضی حمایت کرد. حفظ یکپارچگی یمن با توجه به عقاید دینی و قومیت‌های مختلف این کشور نیازمند گفتگوهای یمنی-یمنی است.
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی