news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکسعکسعکسفيلمفيلمفيلمفيلم
نسخه قابل چاپ
1394/12/15

حضور رهبر انقلاب در مراسم تشییع و تدفین آیت‌الله واعظ طبسی و اقامه نماز بر پیکر ایشان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در مراسم تشییع پیکر عالم مجاهد و یار صادق انقلاب آیت‌الله واعظ طبسی رحمةالله‌علیه در حرم مطهّر رضوی علیه‌السلام حضور یافتند.
در این مراسم که با حضور انبوه و پرشور مردم قدرشناس، رؤسای قوا و مسئولان لشکری و کشوری و در فضایی آکنده از حزن و اندوه برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر پیکر آن مرید صَدیق امام راحل و خدمتگزار سخت‌کوش انقلاب اسلامی، نماز اقامه کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی سپس در محل دفن آیت‌الله واعظ طبسی حضور یافتند و در زمان تدفین، برای آن عالم مجاهد، طلب مغفرت و رضوان الهی کردند.
به همین مناسبت مجلس یادبودی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز (شنبه) ۱۵ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی علیه‌السلام برگزار می‌شود.

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پیامک‌های این دیدار
  • حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در حرم مطهر رضوی بر پیکر حضرت آیت‌الله واعظ طبسی اقامه‌ی نماز کردند/ پخش زنده‌ی مراسم هم‌اکنون از شبکه‌ی اول سیما و سایت KHAMENEI.IR
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی