news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکسفيلمفيلمفيلمفيلمصوتصوتشعرشعر
نسخه قابل چاپ
1394/01/04

برگزاری دومین شب عزاداری فاطمیه ۱۴۳۶ در حسینیه امام خمینی

مراسم عزاداری شام شهادت انسیة‌الحورا حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها امشب (سه‌شنبه) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله برگزار شد.
در این مراسم که در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین رفیعی در سخنانی، اصول حاکم بر خانواده فاطمی را نمونه و درس‌آموز خواند و گفت: در قرآن کریم خانواده زکریای پیغمبر و خانواده حضرت زهرای مرضیه سلام‌الله‌علیها ، به عنوان الگو معرفی شده‌اند.
وی در بیان شاخص‌های این دو خانواده‌ی الگو، خاطرنشان کرد: «شتافتن به‌سوی خیرات و نیکی‌ها»، «خشوع در مقابل خدا و خواندن او»، «اعتقاد به نذر و انجام آن»، «خدا ترسی و ترس از روز جزا»، «اطعام فقیران و انفاق در راه خدا» و «اخلاص»، ویژگی‌‌های خانواده‌ی معیار و قرآنی است.
وی با اشاره به خطرات و آسیب‌هایی که امروز خانواده‌ها را تهدید می‌کند، افزود: توجه به اصول زندگی فاطمی سلام‌الله‌علیها و بنا کردن خانواده بر «رضای خدا و رسول خدا» و همچنین تقویت اصل «محبت» بین اعضای خانواده، هم خانواده را در مقابل تهدیدها آسیب‌ناپذیر می‌کند، و هم به سلامت عمومی و اجتماعی کمک می‌نماید.
در این مراسم همچنین آقای میثم مطیعی بر مصائب بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی کرد.
مراسم عزاداری شهادت حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام‌الله‌علیها تا جمعه هفتم فروردین ۱۳۹۴ در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله ادامه دارد.

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 1 نظر ]
  • ياسمن ،
    1394-01-05 - 02:21

    سلام،آقا چند وقت دعام نميكنيد همه چيز به هم ريخته خيلي حالم  و اوضاع بد،لطفا دعام كنيد من كسي رو ندارم به جز خدا و شما،
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی