news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبياناتعکسعکسفيلمفيلمصوتصوت
نسخه قابل چاپ
1393/06/03

دیدار اعضای ستاد کنگره‌ی ملی ده هزار شهید اصناف و بازار کشور با رهبر انقلاب

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره‌ی ملی ده هزار شهید اصناف و بازار کشور که در تاریخ ۱۳۹۳/۳/۲۶ برگزار شده بود، صبح امروز در نشستی که به همین منظور در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، انتشار یافت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار، ورود اصناف و بازاریان کشور در جریان مبارزات انقلابی را یکی حوادث مهم تاریخ انقلاب اسلامی برشمردند و خاطرنشان کردند: بازاریان متدین در سراسر کشور از اولین گروه‌هایی بودند که به ندای امام راحل در طول نهضت لبیک گفتند و فضای کشور را در سال ۱۳۴۱ گرم کردند.
ایشان با اشاره به تلاش‌های ارزنده‌ی اصناف در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأکید کردند: برخی از اصناف خود به جبهه‌ها رفتند یا کار خود را به جبهه بردند و یا به جبهه‌ها کمک مالی کردند که لازم است یادبودی همراه با محتواهای خوب و درخور آن‌ها برگزار شود.
رهبر معظم انقلاب با بیان این‌که بسیاری از شهدای برجسته‌ی اصناف و بازار شناخته‌شده نیستند، برگزاری این کنگره را اقدامی بجا دانستند و تصریح کردند: برگزاری کنگره‌ی شهدای اصناف و بازار  یقیناً به احیای نام این آبرومندان نظام اسلامی و انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد.

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پیامک‌های این دیدار
  • رهبرانقلاب در دیدار دست اندرکاران کنگره ده هزار شهید اصناف و بازار:بازاریان متدین در سراسر کشور از اولین گروههایی بودند که به ندای امام راحل در طول نهضت لبیک گفتند و فضای کشور را در سال1341 گرم کردند.
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی