news/content
نسخه قابل چاپ
1378/11/06

دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسئولان ستادهای برگزاری مراسم دهه فجر با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار دبیر و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسئولان ستادهای برگزاری مراسم دهه فجر سراسر کشور، از این ایام به عنوان روزهای تجدید حیات ملت ایران یاد کردند.
مقام معظم رهبری از بزرگداشت و احیاء ایام دهه فجر به عنوان یک کار مهم و ضروری یاد کردند و فرمودند: 22 بهمن در حیات تاریخی و ملی کشور و هدایت سرنوشت ملت ایران به سوی حق و صلاح نقش بزرگی داشته است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اهمیت بزرگداشت جنبه محتوایی ایام پیروزی انقلاب تأکید کردند و از مسؤولان برگزاری مراسم دهه فجر خواستند تا تمهیدات لازم را برای حضور گسترده و فعال جوانان در جشنهای بیست و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب فراهم آورند.
مقام معظم رهبری اظهار داشتند: هر حرکت و اقدامی که در ایام مبارک دهه فجر صورت می‌گیرد، بایستی در جهت تبیین محتوای این ایام و روزهای پیروزی انقلاب برای نسل جوان باشد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر اهمیت بکارگیری خلاقیت و نوآوری در برگزاری هر چه بهتر مراسم بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب تأکید کردند و ضرورت مردمی شدن جشن پیروزی انقلاب و فعال کردن جوانان و نوجوانان در این عرصه رایادآور شدند.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی