news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبيانات
نسخه قابل چاپ
1369/10/23

دیدار مسئولین بنیاد شهید انقلاب اسلامی با رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدارقائم ‌مقام‌ سرپرست بنیاد شهید انقلاب‌ اسلامی‌ و مسئولان بخشهای مختلف این بنیادبا ایشان ضمن ارائه رهنمودهایی به آنان از بنیاد شهید به عنوان یکی از برکات ونشانه های حقانیت انقلاب و امام رضوان الله تعالی علیه نام بردند و لزوم تقویت روحیه خدمتگزاری در کارگزاران آن را یادآور شدند.
مقام معظم رهبری خدمت به خانواده های معظم شهدا را یک وظیفه انقلابی برشمردند و فرمودند: بنیاد شهید موجودیت خود را از حیات انقلاب و جاری بودن آن در عرصه مبارزه و سازندگی بدست آورده و بر همین اساس نیز باید به آن نگریسته شود. این بنیاد با مجموعه انسانی حساس و ظریف که در اخلاص، وفاداری، ‌ایمان و عمل صالح اعضاء‌ تشکیل دهنده آن هیچ تردیدی وجودندارد مواجه است، لذا خدمت به این مجموعه انقلابی را باید یک افتخاربزرگ دانست.
حضرت آیت الله خامنه ای اهمیت پرداختن به کارهای فرهنگی در ارتباط باخانواده های معظم شهدا را یادآور شدند و افزودند: کسب رضایت و خوشحالی خانواده های شهدا موجب آرامش خاطر مسئولان و مردم می شود. توجه به اندیشه ها،‌ آرزوها ،‌ عواطف و احساسات فرزندان محترم شهدا ضروری است و باید با درک صحیح و واقعی از کار فرهنگی به معنای عام آن تلاش لازم درجهت شکوفایی و رشد استعدادهای آنان انجام شود.
رهبرانقلاب اسلامی همچنین حفظ ارج و منزلت خانواده های معظم شهدا را مورد تأکیدقراردادند و فرمودند: بنیاد شهید یکی از برکات انقلاب و از نشانه های حقانیت انقلاب و امام خمینی رضوان الله تعالی علیه که همواره بر لزوم حفظ احترام خانوادههای معظم شهدا تأکید می کردند محسوب می شود.
ایشان در پایان سخنانشان از خدمات بنیاد شهید در زمینه مسائل فرهنگی،‌ آموزشی و بویژه امور درمانی و پزشکی تقدیر وتشکر کردند و اهمیت کار در این بنیاد را خاطرنشان ساختند.
پیش از بیانات مقام معظم رهبری،‌ حجت الاسلام رحیمیان قائم مقام سرپرست بنیاد شهید انقلاب اسلامی درخصوص فعالیتهای این بنیاد گزارشی را ارائه کرد و چند تن از مسئولان بنیاد شهید مطالب مشروحی را پیرامون خدمات بخشهای مختلف آن به استحضار رهبر انقلاب رساندند.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی