news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکس
نسخه قابل چاپ
1383/10/09

دیدار رئیس بنیاد مسکن و ستاد بازسازی بم با رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی  ظهر امروز در دیدار رئیس بنیاد مسکن و ستاد بازسازی بم و چند تن از دست‌اندرکاران بازسازی شهر بم تأکید کردند: بم را به گونه‌ای بسازید که ضمن تأمین نیازهای مختلف مردم، جلوه‌ای از زیبایی، سنت و استحکام شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  با ابراز خرسندی از توجه دست‌اندرکاران بازسازی بم به سه اصل مشارکت مردم، حفظ هویت و استحکام ساخت‌ و ساز بم افزودند: این شهر تاریخی باید بر اساس همین قاعده‌ی صحیح و اساسی، کاملاً بازسازی شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انتظار مردم بم برای تسریع در بازسازی این شهر افزودند: باید همه‌ی امکانات لازم را برای تحقق این خواست مردم به‌کار گرفت.
ایشان افزایش امنیت اجتماعی و تأمین نیازهای روحی و فرهنگی ساکنان بم را مهم برشمردند و افزودند: دستگاه‌های فکری-فرهنگی می‌توانند در این روند فعال شوند.
 
در این دیدار، آقای سعیدی‌کیا -رئیس ستاد بازسازی بم- در گزارشی از روند بازسازی این شهر گفت: بم را با توجه به سه اصل مشارکت مردم، هویت بم و استحکام در ساخت و ساز، دوباره می‌سازیم.

در این رابطه بخوانید :
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی