news/content
نسخه قابل چاپ
1386/10/17

تقدیر دفتر رهبر انقلاب از استقبال پرشور مردم استان یزد از رهبر انقلاب

دفتر مقام معظم رهبری در پیامی با تجلیل از استقبال به‌یادماندنی و شورانگیز قشرهای مختلف مردم مؤمن و انقلابی استان دارالعبادة یزد از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اعلام کرد این حضور شوق‌آفرین و فراموش‌ناشدنی، نشان داد که پیوند متقابل ملت و رهبری به عنوان ضامن پیشرفت و سربلندی ایران در عمق اعتقادات و مبانی هویت ملی مردم این سرزمین ریشه دارد و روز‌به‌روز گسترده‌تر و پرطراوت‌تر خواهد شد.
متن این پیام به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم. سفر پنج‌روزه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به استان یزد در پرتو استقبال بسیار گرم و صمیمی مردم متدین، نجیب، انقلابی، خونگرم و پرمحبت این استان به رویدادی پرمعنا تبدیل شد و روزهایی پررمز و راز را در تاریخ سرافرازی ملت ایران رقم زد.
بی‌تردید این استقبال پرشور و شعور در تاریخ پرافتخار مردم متدین، بافرهنگ و تمدن‌ساز این منطقه ریشه دارد و نشان می‌دهد که مردمان فهیم، بااستعداد، قانع و سختکوش استان یزد در استمرار نقش‌آفرینی مبارک خود در تاریخ این سرزمین در ساختن حال و آینده‌ی روشن ایران نیز سهم عمده‌ای بر عهده گرفته‌اند و با ادای وظایف دینی، ملی و انقلابی خود همچنان جزو پیشتازان و پیش‌قراولان قشرهای مختلف ملت به شمار می‌آیند.
دفتر مقام معظم رهبری با سپاس بیکران به درگاه ایزد منّان از آحاد مردم شهرها و روستاهای استان یزد، به‌ویژه خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران، مردان پرتلاش، زنان مؤمن، جوانان پرشور و نشاط، دانشجویان و دانشگاهیان هوشیار و بصیر، نخبگان محترم، روحانیت معزز، نماینده‌ی محترم ولی‌ فقیه و امام جمعه‌ی یزد، استاندار فعال، نمایندگان محترم استان در مجلس، مسئولان پرتلاش و نیروهای نظامی و انتظامی استان یزد صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کند و امیدوار است در پرتو پیوند عمیق متقابل ملت و رهبری، برنامه‌ریزی و تلاش مسئولان و همت و عزم ملی، روند رو به پیشرفت ایران شتاب بیشتری گیرد و این سرزمین بزرگ به جایگاهی که شایسته‌ی چنین ملتی است، دست یابد.
دفتر مقام معظم رهبری همچنین امیدوار است برنامه‌های تدوین‌شده برای حل مشکلات و بهبود بیشتر وضع عمومی استان یزد، با پیگیری مسئولان ملی و محلی و در مدتی مناسب اجرا شود و آثار مثبت آن در ارتقای موقعیت این استان مشهود و آشکار گردد.
دفتر مقام معظم رهبری
۱۷ دی ۸۶

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی