news/content
نسخه قابل چاپ
1379/05/08

اطلاعیه دفتر رهبر معظم انقلاب در تقدیر از مردم اردبیل

دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری‌، با انتشار بیانیه‌ای‌، از استقبال‌ پرشور و کم‌نظیر مردم‌ استان‌ اردبیل‌ از حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ تشکر و قدردانی‌ کرد.
متن‌ بیانیه‌ به‌ این‌ شرح‌ است‌:
بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم‌
سفر رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ به‌ استان‌ اردبیل‌ در پرتو شور و شعور و درک‌ دینی‌ و انقلابی‌ مردم‌ رشید خطه‌ سبلان‌، به‌ حادثه‌ای‌ عظیم‌ و به‌ یاد ماندنی‌ در تاریخ‌ این‌ منطقه‌ تبدیل‌ شد و استقبال‌ مردم‌ مؤمن‌، فهیم‌ و سلحشور این‌ استان‌ مرزی‌ از حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌، تصویر دلنشین‌ دیگری‌ از پیوند قشرهای‌ مختلف‌ ملت‌ با ولی‌فقیه‌ زمان‌، ترسیم‌ کرد.
صحنه‌های‌ زیبا و لبریز از عشق‌ و عاطفه‌ و مهرورزی‌ که‌ در دیدار مقام‌ معظم‌ رهبری‌ با قشرهای‌ مختلف‌ مردم‌ شهرهای‌ مختلف‌ استان‌ بویژه‌ جوانان‌ پرشور، عشایر و دیگر مرزداران‌ سلحشور، بسیجیان‌ دلاور، مردان‌ پرصلابت‌ و زنان‌ مؤمن‌ استان‌ اردبیل‌ آفریده‌ شد، تجلی‌ این‌ حقیقت‌ زیبا بود که‌ عشق‌ به‌ رهبری‌ در فطرت‌ پاک‌ و خداجوی‌ ملت‌ مسلمان‌ و اسلامی‌ ایران‌ ریشه‌ دارد و بی‌شک‌ در پرتو عنایات‌ اهل‌ بیت‌ عصمت‌ و طهارت‌(ع‌) و توجهات‌ خاصه‌ حضرت‌ بقیة‌الله‌ (ارواحنا له‌ الفداء) این‌ مهر و محبت‌ متقابل‌، تضمین‌ سرافرازی‌ و رستگاری‌ ملت‌ خواهد بود.
دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری‌ در کمال‌ خضوع‌، از فرد فرد مردم‌ پرشور، خون‌‌گرم‌ و مهمان‌‌نواز استان‌ اردبیل‌، جوانان‌، دانشگاهیان‌، علماء، روحانیون‌ و عشایر عزیز این‌ منطقه‌ قدردانی‌ می‌نماید و امیدوار است‌ خیرات‌ و برکات‌ این‌ سفر، به‌ لطف‌ و عنایت‌ پروردگار هر چه‌ بیشتر نصیب‌ این‌ مردم‌ قدرشناس‌ و مؤمن‌ گردد.
با تشکر از مسؤولان‌ عالی‌‌رتبه‌ و محترمی‌ که‌ ضمن‌ همراهی‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌، تمامی‌ تلاش‌ خود را برای‌ رفع‌ محرومیت‌ و فقر از این‌ منطقه‌ به‌ کار گرفته‌اند و همچنین‌ تشکر از مسؤولان‌ محترم‌ منطقه‌، ابراز امیدواری‌ می‌کند طرحها و برنامه‌هایی‌ که‌ در این‌ سفر برای‌ رفع‌ مشکلات‌ مردم‌ استان‌ اردبیل‌ تدوین‌ شده‌ است‌ با همت‌ مسؤولان‌ کشوری‌ و محلی‌، هر چه‌ سریعتر به‌ اجراء درآید و گامهای‌ مهم‌ و تعیین‌کننده‌ای‌ در رفع‌ معضلات‌ منطقه‌ و رونق‌ اقتصادی‌ و عمرانی‌ استان‌ اردبیل‌ برداشته‌ شود.
والسلام‌ علیکم‌
دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری‌

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی