news/content
نسخه قابل چاپ
1377/07/22

انتصاب جانشین فرماندهی کل ارتش و رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، طی احکام جداگانه‌ای تیمسار سرتیپ ناصر آراسته را به سمت جانشینی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، تیمسار سرتیپ مصطفی ترابی پور را به سمت رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و تیمسار سرتیپ مهدی منتظری را به سمت رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب فرمودند.
متن احکام فرمانده کل قوا بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم‌
تیمسار سرتیپ ناصر آراسته‌
بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و براساس شناخت از تعهد و فداکاری و سوابق ارزنده شما ، جنابعالی را به جانشینی فرماندهی کل ارتش ج.ا.ا منصوب می‌کنم.
تقویت توان رزم، ایجاد زمینه لازم برای رشد و شکوفایی نیروهای مستعد و جوان، سامان تشکیلاتی، ارتقاء سطح آموزش و فعالیتهای تحقیقاتی و خود‌اتکایی از جمله اموری هستند که انتظار می‌رود با تشکیل فرماندهی کل ارتش، شتاب لازم را پیدا نمایند و در انجام این مسؤولیتها، نقش جانشین فرماندهی در جهت اجرای تدابیر فرماندهی بارز و برجسته می‌گردد.
توفیقات الهی را برای شما مسئلت می‌کنم.
سید علی خامنه‌ای‌
 22 مهر 77
بسم الله الرحمن الرحیم‌
تیمسار سرتیپ مصطفی ترابی پور
بنابه پیشنهاد فرمانده کل ارتش جنابعالی را که فردی متدین و دارای سوابق درخشان و تجارب مفید و مؤثر در طول مدت خدمت در ارتش می‌باشید، به عنوان رئیس ستاد مشترک ارتش ج.ا.ا منصوب می‌کنم.
ستاد مشترک در ایجاد روابط نزدیک‌تر بین نیروها و انجام و اتقان در امور محوله و همچنین در هماهنگی لازم با دیگر سازمانهای نظامی و انتظامی براساس مأموریتهای مصوب باید نقش برجسته‌ای داشته باشد.
توفیقات الهی را برای شما مسئلت می‌کنم.
سید علی خامنه‌ای‌
 22 مهر 77
بسم الله الرحمن الرحیم‌
تیمسار سرتیپ مهدی منتظری‌
بنابه پیشنهاد فرمانده کل ارتش جنابعالی را که فردی متعهد و مورد وثوق می‌باشید به ریاست سازمان حفاظت اطلاعات ارتش ج.ا.ا منصوب می‌کنم.
انتظار می‌رود با توجه به حسن سوابق در طول خدمت در این سازمان، مأموریتهای محوله را براساس مقررات و ضوابط به نحو احسن انجام دهید و گزارش کنید. و همچنان ارتباط خود را با دفتر عمومی حفاظت اطلاعات حفظ نمائید.
از خدمات و تلاشهای ارزنده سرتیپ ترابی پور در این سمت تقدیر و تشکر می‌کنم و برای ایشان در مسؤولیت ریاست ستاد مشترک ارتش ج.ا.ا آرزوی موفقیت می‌نمایم.
توفیق همگان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سید علی خامنه‌ای‌
 22 مهر 77

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی