news/content
نسخه قابل چاپ
1376/07/16

دیدار‌ خانواده ‌شهدای ‌پرسنل ‌نیروی‌هوایی ‌سپاه به شهادت رسیده در پاکستان با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار خانواده شهدای پرسنل نیروی هوایی سپاه پاسداران که به دست عوامل استکبار در پاکستان به شهادت رسیدند، فرمودند: این حادثه به طور حتم و جدی باید از سوی دولت پاکستان دنبال شود و کسانی را که مرتکب این جنایت بزرگ شده‌اند به مجازات اعمالشان برسانند و جای تأسف است که در یک کشور دوست و همسایه بهترین عزیزان و جوانان یک کشور امنیت جانی نداشته باشند.
مقام معظم رهبری اظهار داشتند: اگر چه کسانی که این جنایت را طراحی و برنامه‌ریزی کرده‌اند مخالف روابط دوستانه دو دولت و دو کشور بوده‌اند، اما اگر دولت پاکستان به وظایف خود در این قضیه عمل نکند او هم به آنان کمک کرده است و موجب تیره‌گی روابط دو کشور خواهد شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به خانواده این شهیدان فرمودند: عزیزان شما که به دست دشمنان خدا و در راه خدا شهید شده‌اند، به مقام و مرتبه والایی نزد خدا دست یافته‌اند که دست‌آورد عظیمی را برای آن شهیدان به همراه دارد و رنج و سختی فقدان عزیزان در بلاد غربت و به دست دشمنان دین، نیز برای شما آنچنان اجری نزد خدای متعال دارد که با کمتر عبادتی می‌توان آن را به دست آورد.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی